ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اولین تصویر رسمی لو رفته از جلوی گلکسی نوت ۸ را ببینید

تا امروز بسیاری از عکس و ویدیو های گلکسی نوت ۸ به بیرون درز کرده. می‌دانیم که این تلفن همراه هوشمند چه شکلی است و چه ویژگی‌های ظاهری جدیدی دارد. سامسونگ اعلام کرده که گوشی جدید خودش را در تاریخ ۱ شهریور ماه رسما معرفی خواهد کرد و همه می‌توانند با این محصول آشنا شوند. با این حال امروز تصویر دیگری از نوت ۸ جدید به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده مربوط به یکی از عکس‌های رسمی این تلفن همراه هوشمند باشد.

در توضیحات گفته شده که عکس لو رفته برای مدل مشکی رنگ گلکسی نوت ۸ خواهد بود که به نام Midnight Black شناخته می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ هم یک مدل با همین ویژگی داشت. متاسفانه تصویر رسمی از پشت گوشی به بیرون درز نکرده است؛ اما با توجه به اطلاعات گذشته این محصول به دوربین دوتایی مجهز شده و سنسور تشخیص اثر انگشت هم کنار دوربین قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۴۴۲۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار دهد. گفته شده اندازه صفحه نمایش نوت جدید ۶٫۳ اینچ است. با این حساب گلکسی نوت ۸ یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود. این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ یا جدیدتر و در سایر کشورها با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ یا جدیدتر راهی بازار خواهد شد.

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *