ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

چگونه اینترنت رایگان دریافت کنیم؟ روش‌هایی برای مشترکین اپراتورهای تلفن همراه

اپراتورهای تلفن همراه با در نظر گرفتن روش‌های تشویقی مختلف، به مشترکین خود اینترنت رایگان هدیه می‌دهند. در این مطلب سعی کرده‌ایم راه‌های دریافت اینترنت رایگان را به تفکیک اپراتورها شرح دهیم.

اینترنت این روزها تبدیل به یکی از ضروری‌ترین نیازهای زندگی مردم تبدیل شده است؛ از انجام خدمات اداری و بانکی گرفته تا دانلود فیلم و بازی به اینترنت نیاز است.

اگر شما از آن دسته افراد پرمصرفی هستید که ماهانه مبلغ زیادی را برای خرید بسته اینترنت پرداخت می‌کنید، با ما همراه باشید تا راه‌های مختلفی را جهت دریافت اینترنت رایگان به شما آموزش دهیم.

اینترنت رایگان برای مشترکین همراه اول

همراه اول طرح‌های تشویقی متنوعی را برای مشترکین خود فراهم دیده است که می‌توانید به راحتی جهت دریافت اینترنت هدیه یا سایر بسته‌های مکالمه و پیامک اقدام کنید.

اولین راه برای دریافت اینترنت رایگان از همراه اول، نصب نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من» است. شما می‌توانید با نصب این اپ، علاوه‌بر استفاده از امکانات آن، بسته اینترنت ۱۰ گیگابایت رایگان هدیه دریافت کنید.

اما این تنها راه کسب اینترنت هدیه به وسیله همراه من نیست. شما می‌توانید در قالب سرویس مدار فیروزه‌ای، با هربار پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، شارژ و… امتیاز فیروزه‌ای در باشگاه مشتریان همراه اول دریافت کنید.

سپس با امتیازهایی که در حساب‌ باشگاه مشتریان جمع می‌شود، می‌توانید از بسته‌های پیشنهادی مدار فیروزه‌ای استفاده کنید. بسته‌های اینترنت یکی از هدایای همراه اول در این طرح است.

کلیه مشترکین همراه اول با عضویت در نسخه وب یا موبایلی همراه من، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه‌ای می‌شوند. تا ۴۸ ساعت پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز مربوط به آن در بخش امتیازگیری لحاظ می‌شود و اعضای باشگاه تا یک ماه فرصت دارند جهت دریافت امتیاز خود به این بخش مراجعه و با انتخاب دکمه «دریافت امتیازات»، امتیاز خود را دریافت کنند.

علاوه‌بر این کلیه مشترکین دائمی همراه اول که قبض پایان دوره خود را تا ۶ دی ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، هدیه ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه را دریافت خواهند کرد. البته می‌توانید به جای آن ۷۵ امتیاز در باشگاه مشتریان کسب کرده و برای دریافت بسته‌های اینترنت با حجم بیشتر اقدام کنید.

دوشنبه‌سوری یکی از طرح‌های آشنای همراه اول برای مشترکینش است. مشترکین این اپراتور دوشنبه آخر هر ماه با شماره‌گیری #۶۴*۱۰۰* می‌توانند برنده یکی از هدایای این سرویس شوند. به طور مثال در طرح دوشنبه‌سوری آذرماه همراه اول به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اختصاص داده شد.

یکی دیگر از طرح‌های تشویقی همراه اول، هدیه شارژ جوانان است. مشترکین اعتباری این اپراتور که سن‌شان کمتر از ۲۵ سال است می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، علاوه بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت دریافت کنند؛ هرچه مبلغ شارژ بیشتر باشد، حجم بسته اهدایی و مدت اعتبار آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس بایستی فقط یک بار جهت فعال‌سازی آن اقدام کنید. با شماره‌گیری کد #۱۵*۱* و #۱۲۴*۱۰* می‌توانید از مزایای طرح جوانان بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از راه‌های دریافت اینترنت رایگان همراه اول، نصب اپلیکیشن اوانو است. با نصب این اپلیکیشن که یک فروشگاه آنلاین بزرگ است، هدیه ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه دریافت خواهید کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، همراه اول در روز تولد مشترکین خود سه هدیه مکالمه، بسته اینترنت و امتیاز باشگاه فیروزه‌ای در نظر گرفته است که هر سال می‌توانید در صورت تمایل بسته اینترنت ۲ گیگابایت یک روزه را دریافت کنید.

برای فعالسازی این هدیه در روز تولد خود کافی است کد #۴۱۲۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید یا از طریق همراه من، از منوی خدمات من آن را دریافت کنید.

اینترنت هدیه برای مشترکین ایرانسل

ایرانسل نسبت به دو اپراتور دیگر، بسته‌های اینترنت هدیه دست و دلبازانه‌تری دارد. بزرگترین هدیه این اپراتور، ۵۰ گیگابایات اینترنت یک روزه است که در صورت فعالسازی نسخه وب اپلیکیشن «ایرانسل من» برای اولین بار، به شما اهدا می‌شود.

در صورتی که سایر دوستان ایرانسلی خود را به استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من دعوت کنید، با ورود اولین بار آن‌ها به این اپ، ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای هر دوی شما فعال می‌شود.

با نصب سوپر اپ «ایرانسل من» نیز می‌توانید ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید.

در ایرانسل من بخشی قرار دارد که با تکان دادن گوشی یا چرخاندن گردونه در نسخه وب، می‌توانید روزانه شانس خود را برای دریافت اینترنت هدیه امتحان کنید.

ایرانسل همچنین امتیاز ویژه‌ای را برای مشترکین دائمی خود در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند با حذف قبض کاغذی و مشاهده صورتحساب الکترونیکی، یک گیگ اینترنت هدیه با اعتبار یک روز دریافت کنند.

نصب لنز و دعوت دوستان‌تان به استفاده از آن، دیگر راه دریافت اینترنت هدیه برای مشترکین این اپراتور است. بسته یک گیگابایتی تا پایان روزی که در آن فعال شده، اعتبار خواهد داشت.

۲ گیگابایت اینترنت هدیه با دعوت از دوستانتان به سیم‌کارت دائمی، یک گیگابایت اینترنت هدیه ویژه شما و دوستانتان، با دعوت به ۴G و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل از دیگر راه‌های دریافت اینترنت رایگان برای مشترکین ایرانسل است.

اینترنت رایگان برای مشترکین رایتل

راه‌های محدودی پیش پای مشترکین رایتل برای دریافت اینترنت رایگان است. اولین روش نصب اپلیکیشن «رایتل من» است که یک گیگابایت اینترنت هدیه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با نصب این اپلیکیشن همچنین می‌توانید شانس خود را هر هفته برای دریافت بسته اینترنت تا ۳۰ گیگابایت یا یک بسته مکالمه، امتحان کنید. مهلت استفاده از این بسته‌ها، ۲۴ ساعت است.

علاوه‌براین با دعوت دوستان و آشنایان خود به استفاده از رایتل، چنانچه آن‌ها اقدام به ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت رایتل کنند با واردسازی شماره شخص معرف، ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به عنوان هدیه به شما اهدا می‌شود.

اپراتور نسل سوم به مناسبت تولد مشترکینش هدیه‌ای به انتخاب خودشان اهدا می‌کند. با شماره‌گیری کد دستوری #۲۳۲* می‌توانید بسته ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه را انتخاب کنید.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *