ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

جنرال لوکس شاهین ۳؛ پرچم‌دار جی ال ایکس پس از مدت‌ها رونمایی شد

شرکت GLX / جی ال ایکس پس از مدت‌ها از پرچم‌دار جدید خود با نام «جنرال لوکس شاهین ۳» رونمایی کرد. پرچم‌داری با قابلیت‌های جدید و روز دنیا. با ما همراه باشید تا با شاهین ۳ آشنا شوید.

پس از معرفی گوشی آریا، آریا ۱ و شاهین که با استقبال بی‌نظیر کاربران ایرانی همراه شد. ۲ سال پیش شرکت جنرال لوکس از تولید گوشی‌ای با نام شاهین ۲ خبر داده بود که کاملا متفاوت با محصولات قبلی خود خواهد بود. گوشی‌ای که پا را فراتر از مرزها گذاشته و توانسته بود بهترین امکانات روز دنیا در زمینه تولید گوشی را در خود جای دهد. گوشی جنرال لوکس شاهین ۲ را می‌توان پادشاه گوشی‌های تولید شده GLX تاکنون لقب داد. طراحی و ظاهری زیبا و یکپارچه، در کنار قابلیت‌هایی که در نگاه منصفانه هیچ‌چیز از پرچم‌داران برندهای دنیا کمتر ندارند.

جنرال لوکس شاهین ۳

حالا، دو سال پس از معرفی گوشی هوشمند شاهین ۲، شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس چند روز پیش «جنرال لوکس شاهین ۳» را رونمایی کرد. پنجمین گوشی GLX که بار دیگر لقب پرچم‌دار گرفته، با قیمت ۷ میلیون تومانی برای پیش‌فروش در وب‌سایت GLX قرار گرفته است. رقم پیش پرداخت برای ثبت سفارش ۵۰ هزار تومان تعیین شده که مشتریان را در اولویت دریافت شاهین ۳ قرار می‌دهد.

شرکت ارتباط همراه گویا اروند (GLX / جی ال ایکس) این‌بار مشتریان خود را شگفت‌زده کرده. و این گوشی به عنوان یک پرچم‌دار از قابلیت‌های خوبی بهره می‌برد. که از جمله این موارد می‌توان به نمایشگر AMOLED با اندازه‌ی ۶٫۵۷ اینچ و وضوح +FHD، وزن ۱۷۱ گرم، پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت نانو، تراشه‌ی ۷ نانومتری Dimensity 810 ساخت مدیاتک، ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۸/۱۲۸ گیگابایت، سیستم‌عامل اندروید ۱۱، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی احتمالی از شارژ سریع)، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (با پشتیبانی از حالت شب)، دوربین سلفی دوگانه با وضوح ۱۶ مگاپیکسل، بدنه از جنس پلی‌کربنات (پلاستیک فشرده) با روکش چرم، حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، قابلیت تشخیص چهره و گارانتی ۱۸ ماهه اشاره کرد.

شاهین ۳

جی‌ال‌ایکس پیشرفت خود در تولید گوشی هوشمند را آنقدر خیره‌کننده توصیف کرده که شاهین III را رقیبی جدی برای پرچمداران بزرگ جهانی می‌داند. جی‌ال‌ایکس با این تولید ادعا می‌کند که فاصله کیفیت محصولات خود را با برترین برندهای جهان کاهش داده است.

به ادعای این شرکت تولیدکننده گوشی ایرانی، شاهین ۳ با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی و لمس روان و سبک صفحه‌نمایش، در هیچ محیط بازی و نرم‌افزاری کم نخواهد آورد و «در انجام کارهای سنگین از هنگ کردن و کندی در آن خبری نیست.»

سخن آخر

با اینکه قیمت گوشی کمی بیشتر از انتظار به نظر می‌رسد، جی‌ال‌ایکس گوشی جدید خود را با قابلیت‌های بالا و بهبود مشخصات، یکی از بهترین گوشی‌های موجود بازار در رده قیمتی ۷ میلیون تومانی ذکر کرده است، البته تاکنون روی کاغذ! باید دید این گوشی هوشمند در عمل چه عملکردی خواهد داشت. نظر شما درمورد گوشی هوشمند جدید جی‌ال‌ایکس چیست؟ به نظر شما این گوشی چه مزایا و معایبی نسبت به هم‌رده‌های خود در بازار کشور دارد؟ با ای ام برای جعبه گشایی و نقد و بررسی این گوشی همراه باشید.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *