ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

استیم دک را در جعبه و کیف همراهش ببینید

یکی از مشکلاتی که کنسول‌های همراه دارند بحث حمل و نقل آن‌ها است. اینکه چگونه یک دستگاه را بدون آنکه آسیبی ببیند جابجا کنیم. شرکت ولو (Valve) در جریان این مشکل بوده و یک کیف محافظ با استیم دک (Steam Deck) عرضه خواهد کرد. حال این کمپانی تصمیم گرفته تا تصاویری از این کیف محافظ به همراه جعبه استیم دک منتشر کند.

تا الان اطلاعات زیادی در مورد استیم دک منتشر شده است. از داخل این کنسول که با چه حافظه‌ و لوازم جانبی سازگار بوده تا تجربه بازی با آن همگی در این مدت به طرفداران نشان داده شده‌اند. حال نوبت این رسیده که ببینیم چه چیزی درون جعبه استیم دک قرار خواهد داشت.

جعبه استیم دک به شدت ساده است. یک کارتن قابل بازیافت که تا جایی که شده کوچک طراحی شده تا فضای بی‌مصرف نداشته باشد. داخل این جعبه یک لیست به زبان‌های مختلف نوشته شده است. در اصل این زبان‌ها، مناطقی هستند که دستگاه در آن‌ها عرضه می‌شود.

جعبه استیم دک به شدت ساده طراحی شده است.

زمانی که شما برگه موجود داخل جعبه را کنار بگذارید با کنسول روبرو خواهید شد. در برگه موجود در جعبه استیم دک، اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از کنسول و اخطارهایی وجود دارد.

خود کنسول درون کیف محافظ و داخل یک پوشش قرار دارد.

زمانی که شما تمام پوشش‌های موجود را کنار بگذارید، با کیف محافظ کنسول روبرو خواهید شد. این کیف در تمام نسخه‌های استیم دک وجود دارد. طراحی آن نیز به نسبت جالب و مینیمال است. همینطور اینکه این کیف به خوبی از کنسول دستی شما مراقبت خواهد کرد.

طراحی کیف استیم دک بسیار ساده است.

طبق چیزی که ولو اعلام کرده کنسول نشان داده شده در تصویر نیز یک نسخه آزمایشی مهندسی است. به این معنا که تا زمان عرضه رسمی بازهم تغییر خواهد کرد. با اینحال این نسخه برای برخی از افراد در رسانه ارسال شده تا مشکلات آن را گزارش کنند. به همین دلیل امکان دارد که کنسول نهایی با چیزی که در تصویر مشخص است متفاوت باشد.

استیم دک

همانطور که اعلام شد، عرضه استیم دک تا بهمن ماه به تأخیر افتاد. این زمان اضافه فرصت خوبی را برای ولو برای بهبود این کنسول دستی فراهم خواهد کرد. البته دلیل ولو برای این تأخیر کمبود منابع بود. به طور کلی این کمبود قطعات که از سال ۲۰۲۰ آغاز شد باعث شد تا تولید بسیاری از لوازم الکترونیکی با مشکلات زیادی روبرو شود. استیم دک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ولو ترجیح داده تا با عرضه دیرتر آن به بهترین نحو این کنسول دستی را عرضه کند.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *