ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

بالاخره انتظارها برای جی ال ایکس شاهین ۳ به پایان می‌رسد؟

شرکت GLX که با عنوان General Luxe / جنرال لوکس نیز شناخته می‌شود. از مدت‌ها پیش (مهر ماه ۱۳۹۹) وعده ساخت پرچمدار جدیدی به نام شاهین ۳ را برای نوروز ۱۴۰۰ داد. اما برخلاف این وعده‌ها از سال تاکنون که در نیمه اول آبان ماه هستیم، تنها در حد وعده بوده است. و معرفی این مدل هر ماه به ماه بعدی موکول می‌شود. با نگاهی به کامنت‌های صفحه رسمی جی ال ایکس، این شرکت قول معرفی و رونمایی از این مدل را برای آبان ماه داد. و اما امروز (۱۴۰۰/۰۸/۱۲) با قرار دادن استوری، از معرفی این محصول را خبر داد.

پس از معرفی گوشی آریا، آریا ۱ و شاهین که با استقبال بی‌نظیر کاربران ایرانی همراه شد. ۲ سال پیش شرکت از تولید گوشی‌ای با نام شاهین ۲ خبر داده بود که کاملا متفاوت با محصولات قبلی خود خواهد بود. گوشی‌ای که پا را فراتر از مرزها گذاشته و توانسته بود بهترین امکانات روز دنیا در زمینه تولید گوشی را در خود جای دهد. گوشی جنرال لوکس شاهین ۲ را می‌توان پادشاه گوشی‌های تولید شده GLX تاکنون لقب داد. طراحی و ظاهری زیبا و یکپارچه، در کنار قابلیت‌هایی که در نگاه منصفانه هیچ‌چیز از پرچم‌داران برندهای دنیا کمتر ندارند.

استوری منتشر شده توسط صفحه رسمی GLX در اینستاگرام

حالا پس از گذشت ۲ سال از عرضه آخرین پرچمدار این شرکت، گویا دیگر زمان معرفی نسخه جدیدتر است. امروز جی ال ایکس با استوری خود هم از رونمایی نزدیک این شاهین ۳ خبر داد و هم برخی ویژگی‌های جدید این محصول را به نمایش گذاشت. تصویر منتشرشده نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌ی بسیار کم قسمت پایین این گوشی و همچنین وجود صفحه‌نمایش کاملا خمیده‌ای درمقایسه‌با مدل‌های قبلی است. نکته قابل توجه بعدی این است که این بار GLX تصمیم گرفته تا با عرضه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، محصول خود را پرچم‌داران برندهای دنیا نزدیک‌تر کند.

سخن آخر

ساخت شاهین ۲ یک حرکت کاملاً روبه جلو است و فاصله‌ی زمانی الگوبرداری از پرچم‌داران جهانی به حداقل زمان ممکن رسیده و جی‌ال‌ایکس همگام با مطرح‌ترین برندها در تکنولوژی عرض اندام می‌کند. شاهین ۲ با مجهز شدن به دو دوربین دوگانه در پشت و سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل با کیفیت و دوربین شرکت سونی به ثبت تصاویر خارق العاده کمک شایانی کرده است. این گوشی از جدیدترین قطعات سخت افزاری در این گوشی استفاده شده است و در کنار آن سنسورهای ثبت تصویر، به قابلیت مهم ۳۰ برابر بزرگنمایی و ثبت تصاویر با کیفیت ۹۶ مگاپیکسل نرم‌افزاری با کمک گرفتن از دوربین با کیفیت شرکت سونی اشاره داشت. همچنین قابلیت Face ID این گوشی در سری‌های جدید این گوشی برای اولین بار استفاده شده است و یک تحول مهم در گوشی‌های جی‌ال‌ایکس شمرده می‌شود. حال باید تا عرضه رسمی شاهین ۳ منتظر ماند.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *