ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

مرحله بیستم فروش فوق‌‌العاده ایران خودرو – مرداد ۱۴۰۰

ایران‌ خودرو به جهت افزایش عرضه خودرو به بازار و مشتریان، بیستمین مرحله طرح فروش فوق‌‌العاده را آغاز می‌کند. در این طرح، ۲ محصول خود را با موعد حداکثر ۹۰ روزه (۳ ماه) از فردا (پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۴) اجرا می‌کند.

در این طرح که از فردا (پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۴) به مدت سه روز اجرا می‌شود دو محصول پارس بنزینی و پارس با موتور TU5 با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

مشتریان این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام (شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶) از طریق قرعه‌ کشی انتخاب می‌شوند. این افراد پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.
مشتریان این اختیار را دارند تا هم‌زمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی محصول اقدام کنند.

به جهت عرضه خودرو به مشتریان واقعی، تمامی محدودیت‌‌های فروش کماکان همانند دوره‌های پیشین اجرا می شود. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح در سایت فروش اینترنتی ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir، مراجعه کنند. لازم به ذکر است، منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند‌ نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
برای آموزش و اطلاع از فرآیند ثبت نام به مطلب آموزش ثبت نام مراجعه فرمائید. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت، ساعت ۱۰ روز پنچ‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ است

بخشنامه شماره‌ی ۴۳۸۴
بخشنامه شماره‌ی ۴۳۸۴
❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

یک نظر

  1. آرمین پاسخ

    سلام. تا الان ۲۳ بار نوشتم توی ایران خودرو ولی یه بارم در نیومده معلوم نیست واقعیه یا نه؟ چرا این قرعه‌کشی را بر نمیدارن؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *