ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ویدئو جعبه‌گشایی رسمی گلکسی A52 و گلکسی A72

سامسونگ ویدئو رسمی جعبه‌گشایی دو گوشی گلکسی A52 و گلکسی A72 را منتشر کرده است تا با محتویات جعبه‌ی آن‌ها آشنا شویم. ظاهرا گلکسی A72 برخلاف A52 با شارژر ۲۵ وات عرضه می‌شود.

سامسونگ چند روز پیش جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی خود، یعنی گلکسی A52 و گلکسی A72 را رونمایی کرد. این دو گوشی جدید درمقایسه‌با مدل‌های پیشینشان بهبودهای قابل‌انتظاری تجربه کرده‌اند و تلاش می‌کنند در بازار پرتلاطم‌ دستگاه‌های میان‌رده با رقبای قدرتمندی رقابت کنند.

به‌نوشته‌ی GSMArena،‌ سامسونگ اخیرا ویدئو جعبه‌گشایی رسمی دو گوشی گلکسی ای ۵۲ و گلکسی ای ۷۲ را به‌همراه چند ویدئو تبلیغاتی منتشر کرده است.

گوشی گلکسی A52 سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. جعبه‌ی گوشی شامل کابل مبدل USB-A به USB-C و شارژر ۱۵ وات و ابزار اجکتور سیم‌کارت است.

رنگ‌بندی گوشی گلکسی A72 سامسونگ همان‌ رنگ‌بندی مدل A52 است و جعبه‌اش محتویات مشابهی دارد، با این تفاوت که در جعبه‌ی گلکسی A72 شاهد کابل USB-C به USB-C به‌همراه شارژر ۲۵ وات هستیم. گلکسی A52 نیز از فناوری شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما با شارژر ۲۵ وات عرضه نمی‌شود. 

سامسونگ همچنین ویدئویی از مونتاژ گلکسی A52 منتشر کرده است تا با تمامی قطعات به‌کاررفته درون جدیدترین مدل از دستگاه‌های سری گلکسی A آشنا شویم. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ حفره‌دار سوپر امولد به‌همراه باتری ۴،۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و چهار دوربین (سه دوربین در بخش پشتی و یک دوربین سلفی در بخش جلویی) استفاده می‌کند. به‌وضوح می‌توانید تفاوت ابعاد حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را با دیگر حسگرها مشاهده کنید که از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند. 

سامسونگ ویدئوهای تبلیغاتی دیگر نیز در یوتیوب منتشر کرده است که به صفحه‌نمایش و دوربین و عمر باتری به‌‌همراه قابلیت‌های امنیتی ناکس اشاره می‌کنند. 

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *