ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

شرایط و نحوه ثبت نام در فروش اینترنتی ایران خودرو – ۱۴۰۰

ایران‌ خودرو به جهت افزایش عرضه خودرو به بازار و مشتریان، محصولات خود را در دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش ارائه می‌دهد. همچنین، به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ طبق قانون، محدودیت‌هایی در هر طرح اعمال می‌شود. جزئیات محدودیت‌ها، در متن بخش‌نامه در دسترس همگان قرار دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا با شرایط و نحوه ثبت نام در فروش اینترنتی ایران خودرو بیشتر آشنا شوید.

تاریخ و شیوه ثبت‌نام:

در هر دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش، ثبت نام هم از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (به نشانی esale.ikco.ir) و هم از طریق نمایندگی‌ها قابل ثبت‌نام است. لازم به ذکر است که متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد. این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.
از الزامات ثبت‌نام دریافت کد کاربری و کلمه‌عبور است که پس از تکمیل ثبت نام و مشخصات مورد نیاز توسط خود متقاضی تعیین می‌گردد.

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، به نشانی esale.ikco.ir

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با داشتن و وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به پنل کاربری وارد می‌شود؛ پس از آن به قسمت خرید خودرو رفته و خودرو مد نظر خود را انتخاب می نماید.

مرحله ورود به پنل کاربری
پنل کاربری
خودروهای قابل عرضه


مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی پس از فرآیند قرعه کشی اعلام می گردد.
مرحله سوم: فهرست منتخبان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود و قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ می‌گردد. 
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه و متقاضیان:

۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
۲- متقاضی ملزم به داشتن گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.
۳- حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.
۴- امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
۵- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
۶- متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام خود متقاضی باشد.
۷- کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.
۸- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
۹- گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
۱۰- سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.
۱۱- برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
تذکر: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت‌نام در کلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است که در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

بخشنامه شماره ۴۳۴۶
❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

یک نظر

  1. رسول پاسخ

    سلام. خیلی مطلب مفیدی هست. در ثبت نام همیشه به مشکل بر می‌خوردم. الان این مطلب رو ذخیره کردم و استفاده می‌کنم. راهنمای ثبت نام خودرو در سایت سایپا را هم قرار دهید.
    باز هم ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *