ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و ۲ دستبند سلامتی معرفی شد

سامسونگ در کنار مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ و نسل جدید ایربادهای بی‌سیم، از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و دو دستبند سلامتی هم رونمایی کرد.

اول از همه به گلکسی واچ اکتیو می‌پردازیم که در همان ابتدا، فقدان حاشیه‌ی چرخان توجهات را جلب می‌کند. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت، بررسی فشار خون است و در کنار آن، از ابزار مربوط به پایش ضربان قلب هم بهره می‌برد. این ساعت می‌تواند ۳۹ فعالیت مختلف را شناسایی کند و در این زمینه به بهبود وضعیت جسمانی کاربر کمک کند.

[ngg src=”galleries” ids=”8″ display=”basic_thumbnail” show_slideshow_link=”0″] 

گلکسی واچ اکتیو تا فشار ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند و به همین خاطر با خیال راحت می‌توانید همراه با این ساعت زیر دوش حمام یا حتی استخر بروید. نمایشگر ۱.۱ اینچی این ساعت مبتنی بر تکنولوژی AMOLED است و از رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ بهره می‌برد و بر روی آن محافظ گوریلا گلس ۳ تعبیه شده است. سیستم‌عامل این ساعت هوشمند نسخه‌ی چهارم تایزن است و پردازش‌های آن را تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ انجام می‌دهد. در کنار این تراشه، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

انرژی گلکسی واچ اکتیو از جانب یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با توجه به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم قابلیت شارژ معکوس گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، با استفاده از این گوشی‌ها می‌توانید این ساعت هوشمند را شارژ کنید. برای خرید این ساعت باید مبلغ ۲۰۰ دلار بپردازید.در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به معرفی این محصول را تماشا کنید.

 

گلکسی فیت

در کنار ساعت هوشمند، سامسونگ دو دستبند سلامتی به نام‌های گلکسی فیت و فیت ای را هم معرفی کرد. این دستبندها از لحاظ پایش فعالیت‌ها بهتر از گلکسی واچ اکتیو هستند و از پس پایش ۹۰ فعالیت مختلف برمی‌آیند. این دو ساعت هم تا فشار ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کنند و گلکسی فیت تنها ۲۴ گرم و فیت ای تنها ۱۵ گرم وزن دارد.

از دیگر امکانات این دستبندها، می‌توانیم به تعبیه سنسورها برای ضربان قلب، نظارت بر خواب و میزان استرس اشاره کنیم. این دستبندها مانند گلکسی واچ اکتیو مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن نیستند ولی می‌توانند مواردی مانند آلارم‌ها، وقایع تقویم و حتی وضعیت آب‌وهوا را با بهره‌گیری از گوشی شما نمایش دهند.

مهم‌ترین تفاوت این دو دستبند، نمایشگر آن‌ها است. گلکسی فیت از نمایشگر ۰.۹۵ اینچی رنگی AMOLED با رزولوشن ۱۲۰ در ۲۴۰ بهره می‌برد. ولی فیت ای دارای نمایشگر ۰.۷۴ سیاه‌وسفید PMOLED با رزولوشن ۶۴ در ۱۲۸ است. سامسونگ در مورد قیمت این دستبندها رسما اظهارنظر نکرده است ولی گفته می‌شود گلکسی فیت با قیمت ۱۰۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *