ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سرویس های ویژه ی اینترنت غیر حجمی که تا به حال ندیده اید

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین سرویس های اینترنت غیر حجمی و به صرفه ترین انها در شرکت های مختلف آشنا کنیم. این سرویس ها هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سرعت نسبت به سرویس های اینترنت غیر حجمی معمولی تفاوت بسیار ویژه ای دارند. شما با خرید این سرویس ها علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود از سرعت و حجم بیشتری نیز برخوردار خواهید شد پس با ما همراه باشید.

شاتل:

این شرکت در سه سرعت ۴ و ۸ و ۱۶ مگابیت سه سرویس یک ماهه با قیمت کمتر از سرویس های معمولی ارائه کرده است. که حجم آنها به ترتیب ۲۵ و ۴۰ و ۶۰ گیگابایت بین الملل معادل ۵۰ و ۸۰ و ۱۲۰ گیگابایت داخلی می باشد. که قیمت آنها نیز به ترتیب ۲۵ و ۳۰ و ۴۰ هزار تومان است.

های وب:

های وب سرویس های ویژه ی خود را در سرعت های ۸ و ۱۶ مگابیت به صورت ۱ و ۳ و ۶ و ۱۲ ماه ارائه کرده است. حجم های آن به ترتیب ۳۰ ، ۵۰ ، ۵۰ و ۷۵ گیگابایت بین الملل به صورت ماهیانه بوده که در کل دوره ی سرویس به ترتیب ۳۰ ، ۱۵۰ ، ۳۰۰ و ۹۰۰ گیگابایت می شود. قیمت آن نیز به ترتیب ۳۰ ، ۱۰۵ ، ۲۴۰ و ۶۰۰ هزار تومان است.

آسیاتک:

شرکت آسیاتک در هر سرعت سرویس های متفاوتی با حجم های متفاوت قرار داده است تا با این تنوع بتواند هر سلیقه و نیازی را پوشش دهد برای مثال در سرعت ۸ مگابیت چهار بسته ی متفاوت با مدت و حجم متفاوت قرار داده است که به ترتیب حجم های ۲۵ ، ۸۰.۵ ، ۱۶۰۰ و ۲۲۵۰ گیگابایت و مدت های به ترتیب ۱ ، ۳ ، ۶ و ۱۲ ماه با قیمت های ۲۵ ، ۷۵ ، ۲۸۵  و ۵۴۰ هزار تومان قرار داده است.

برای مشاهده ی این تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

دیگر شرکت ها مانند پارس آنلاین، مخابرات، داتک، پیشگامان و … سرویس های ویژه ی خود را با قیمت کمتر از سرویس های معمولی ارائه نداده و یا اصلا سرویس ویژه ای ندارند و در اینجا لیست نشده اند. برای مثال پارس آنلاین سرویس هایی به اسم گیمینگ که دارای حجم بسیار بالا بوده و در سرعت های بالا عرضه می شوند را ارائه می دهد که به نظر ما سرویس های مطلوبی به حساب نمی آیند. در آخر اگر شما از سرویس ویژه ای استفاده می کنید که در اینجا گفته نشده و یا از یکی از این سرویس ها یا شرکت ها استفاده می کنید با نوشتن نظر خود در این مطلب علاوه بر دریافت امتیاز ما را در نوشتن نقد و بررسی های بیشتر یاری کنید.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *