ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

استارتاپ چیست؟

استارتاپ به شرکتی نوپا (تازه تاسیس) گفته می شود که با ارائه یک یا چند راه حل برای مشکل یا مشکلاتی، به حل آن می پردازند که البته هیچ تضمینی هم برای موفقیت آن شرکت توسط موسسش نیست.

در گذشته اگر شما خدماتی مثل کارواش یا نظافت منزل و یا هر تعمیری داشتید؛ باید یا به پیش شخصی می رفتید یا از شرکت های خدماتی کمک می خواستید؛ ولی شما یا باید یک فرد مطمئن و آشنا سراغ داشتید که خوب کار کند یا دست به دامن شرکت های نامطمئن خدماتی می شدید که فردی ناآشنا به خانه شما می فرستادند که معلوم هم نبود کارش خوب است یا نه؟ شرکت های خدماتی برای همین درست شدند تا این دسته مشکلات تبدیل به شکلات می کنند!!

استارتاپ ها اینگونه کار می کنند که صاحبان مشاغل در آن ثبت نام می کنند و هنگام ثبت درخواست و سفارش شما، لیست اسامی آنها برای شما می آید و شما می توانید درخواستتان را کامل کنید.

  • سنجاق
  • آچاره
  • اسپارد
  • خدمت از ما
  • هوم سرویز

رتبه (در الکسا)

یکی از مهمترین فاکتورها برای مقایسه یک سایت، رتبه آن سایت در الکسا است و مدت زمانی که کاربر در سایت حضور دارد. هرچه رتبه پائین تر باشد به منظور حضور بیشتر مردم است و یا اینکه بیشتر در آن سایت صفحاتش را بازدید کردند و یا در تایم بیشتری در آنجا حضور داشتند. رتبه در عکس پائین..

محیط کاربری

داشتن محیط کاربری هرچه ساده تر و قابل فهم تر کمک میکند تا شما بدون دردسر  سفارش و خدماتتان را ثبت کنید.

عکس هر ۵ استارتاپ در پائین:

دامنه گسترش خدمات

در مقایسه ما حدودا تمام این استارتاپ ها خدماتی در یک سطح دارند ولی اسپارد خدماتش کمی کمتر است. *طبق تصویر پائین…

نحوه ثبت سفارش

طبق مقایسه و تصویر پائین؛ بهترین ثبت سفارش آن است که شما خودتان بتوانید در میان قیمتها چیزی را انتخاب کنید که سنجاق این کار را برای شما انجام می دهد.

نتیجه

در مورد نتیجه گیری نمی توانیم برنده ی واضحی داشته باشیم چون هرکس بسنه به سلیقه اش یا خاطره خوش یا بدی که از هر کدام دارد، چیزی را انتخاب میکند؛ و بسته به جزئیات سفارش شما میتواند متغیر باشد. ولی آچاره و سنجاق میتوانند با داشتن گستردگی در میان خدمات و سادگی انتخاب خوبی باشند.

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اشتراک‌گذاری
    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *