ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

۱۰ مرورگر برتری که ایرانی ها استفاده می کنند

          امروزه استفاده از مرورگری که از سرعت، امنیت و راحتی برخوردار باشد یکی از نیاز های هر فرد محسوب می شود طوری که برای حل این مشکل هر فرد اقدام به نصب چندین مرورگر مانند FireFox، Opera و…می کند. ولی باز هم این مشکل حل نمی شود. چرا که انتخاب یک مرورگر اصلی و استفاده ی همیشگی از آن علاوه بر سرعت بیشتر باعث حفظ اطلاعات مورد نیاز شما در هر وبسایت شده و دیگر آنها را گم نخواهید کرد. همچنین این امر باعث کمتر مصرف شدن اینترنت و سرعت پردازش بیشتر می شود.

          حال ما بر آن شدیم تا با بررسی بازدید ها و نتایج وبسایت های ایرانی بهترین مرورگر ها و برترین مرورگر هایی که ایرانیان عزیز از آنها بهره می برند را بیابیم.

برترین مرورگر ها به انتخاب ایرانیان:

در جدول زیر تعدادی از این مرورگر های را طبق تعداد استفاده ها و نسخه و نوع آنها طبقه بندی کرده ایم:

همینطور که پیداست بیشترین استفاده به ترتیب به کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر تعلق دارد.

     البته باید دانست که همیشه اکثریت نشان دهنده ی بهترین بودن نیست بلکه برخی از افراد به اشتباه و یا برای راحت تر بودن اقدام به این کار می کنند. برای مثال Chrome از سرعت بالایی نسبت به فایرفاکس برخوردار نیست و یا مانند فایرفاکس قابلیت شخصی سازی را ندارد ولی به دلیل مشهور بودن از استفاده ی بیشتری برخوردار است.

    در موارد دیگر نیز افراد اقدام به بروز شدن نمی کنند و از مرورگر ضعیف و قدیمی خود استفاده می کنند و آنرا بر مرورگر های ایمن و قوی امروزی ترجیح می دهند مثل استفاده کردن برخی ها از Internet Explorer در صورتی که مایکروسافت پشتیبانی آنرا متوقف کرده و مرورگر جایگزین آنرا ارائه داده است. مرورگری به نام Edge که از سرعت، رابط کاربری و امنیت بالایی برخوردار است و از بروزرسانی های منظمی بهره مند است.

بهترین مرورگر ها به انتخاب ای ام:

   بهتر است بدانید که ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم و با تحقیقات و بررسی های فراوان این سه مرورگر را انتخاب کردیم که هر سه هم از سرعت و هم از امنیت بالا برخوردار هستند.

۱. FireFox

۲. Chrome

۳. Edge

البته باید دانست که انتخاب یک اپ یا نرم افزار برای استفاده بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد و در هر پلتفرمی نیز تفاوت های نمایان است ولی خوب است که به این پیشنهاد فکر کنید.

[مطلب اختصاصی ای ام]

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *