ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

نقد و بررسی Samsung Galaxy J7 Max

۱. مقدمه:

Galaxy J7 Max یکی از جدید ترین موبایل سامسونگ از خانواده J است که نسبت به دیگر اعضا ی این خانواده گرانتر و البته قوی تر و کاملتر است واژه Max بدین معنیست که این موبایل از لحاظ باتری، اندازه به حداکثر ممکن رسیده است.

J7 Max یکی از موبایل های میان رده محسوب می شود ولی می توان گفت که این موبایل نسبت به رقبا از تکنولوژی و امکانات بیشتری بهره می برد.

حال به بخشی از اطلاعات این موبایل می پردازیم:

صفحه نمایش: ۵.۷-inch, 1920×1080, PLS TFT LCD, 386 PPI, scratch resistant glass

چیپست: MediaTek MT6757 Helio P20, 4x 2.39GHz Cortex-A53 + 4x 1.69GHz Cortex-A53, Mali-T880 MP2 GPU

حافظه: ۴GB RAM, 32GB expandable storage

دوربین: ۱۳megapixel, f1.7, 1080p video, LED flash

دوربین سلفی: ۱۳megapixel, f1.9, 1080p video, LED flash

سیستم عامل: Android 7.0, Samsung Experience 8.1

باتری: ۳۳۰۰mAh (sealed)

ارتباطات: Dual nano SIM, Wi-Fi 802.11n dual band, Bluetooth 4.2, GPS/GLONASS, headphone jack

تجهیزات: Fingerprint sensor, FM radio, notification LED ring around the camera

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”10″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[تغییر حالت نمایش]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

برای مشاهده ی تصویر بعدی بر روی تصویر کلیک کنید.

 

نقاط منفی:
  • نور کم LED اعلانات در پشت موبایل
  • حداکثر کیفیت فیلمبرداری دوربین ۱۰۸۰p@30fps است
  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع

 

۲- طراحی، کیفیت ساخت و صفحه نمایش

 

طراحی:

در نگاه اولیه به این موبایل خواهیم دید که در طراحی این دستگاه از فلز و شیشه استفاده شده و دور تا دور J7 Max را طرح فلزی خاکستری فرا گرفته و لبه های صفحه نمایش نیز کمی خمیده می باشد. و در بالای صفحه نمایشگر فلاش LED، سنسور اسپیکر و دوربین سلفی به چشم می خورد که از طراحی یکدست و ساده ای برخوردار هستند.

در سمت راست J7 Max دکمه Power و Loud Speaker تعبیه شده است و به همین دلیل محل قرار گیری اسپیکر این موبایل برای تماشای فیلم و … مکان مناسبی نمی باشد. همچنین در سمت چپ J7 Max درگاه Sim card 1 – 2 و Micro SD و دکمه های زیاد و کم کردن صدا تعبیه شده است .

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”10″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[Show thumbnails]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

برای مشاهده ی تصویر بعدی بر روی تصویر کلیک کنید.

 

در پایین  J7 Max می توان درگاه Micro USB و جک ۳.۵ میلی متری و میکروفون موبایل را مشاهده کرد که عدم وجود USB Type-c یکی از نقاط ضعف این محصول می باشد. این در حالی است که تمام موبایل های سال ۲۰۱۷ از وجود درگاه USB type-c بهره می برند.

 

در پشت J7 Max می توان به پنل فلزی با دور پلاستیکی جهت ممانعت از لیز خوردن دستگاه از دست اشاره کرد که این خود یک نطقه مثبتی در این محصول می باشد، علاوه بر این می توان به دوربین و فلاش LED و LED اعلانات یکدست و هم سطح با سطح موبایل این محصول اشاره کرد.

 

صفحه نمایش:

گلکسی J7 Max از صفحه نمایش ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با تکنولوژی PLS LCD با سایز ۵.۷ اینچی بهره می برد که در مقایسه رنگ های صفحه نمایش نتیجه ی مطلوبی بدست نیامد چرا که این صفحه نمایش رنگ زرد روشن را به نارنجی تبدیل کرد ! اما با این حال می توان از این صفحه نمایش راضی بود چرا که در بعضی رنگ ها خصوصا مشکی بهتر واقع می شود و در نمایش بلند مدت به هیچ وجه افت کیفیتی ندارد.

J7 Max در چپ و OnePlus 5 در حالت sRGB در راست

 

۳. رابط کاربری و سرعت پردازش

J7 Max از اندروید ۷.۰ و Samsung Experience 8.1 بهره می برد که هر دو جدید ترین ورژن از این دو سیستم عامل می باشد محیط کاربری J7 Max همانند S8 بوده و طراحی به روز و ساده و شیک خود را دارد.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”10″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[Show thumbnails]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

برای مشاهده ی تصویر بعدی بر روی تصویر کلیک کنید.

 

در آخر به سرعت پردازش ( Performance ) این محصول می پردازیم:

شما می توانید تجربه خود را با ارسال نظر از استفاده کردن از این محصول را به عنوان نظر با دیگر افراد در این نقد و بررسی در اشتراک بگذارید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *