ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

استفاده از گوشی اندروید به عنوان میکروفون کامپیوتر

اگر میکروفون رایانه‌ شخصی یا لپ‌تاپ شما به درستی کار نمی‌کند، می‌توانید با استفاده از یک اپ رایگان از گوشی یا تبلت اندروید خود به عنوان یک میکروفون استفاده نمایید. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

 

اپی که در مورد آن صحبت شد WO Mic نام دارد. این برنامه از سه تنظیمات اتصال یعنی USB، WiFi و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. پس با توجه به کامپیوتر خود می‌توانید از یکی از این وسیله‌ها برای اتصال استفاده نمایید.

 

اکنون لازم است تا این برنامه را برای اندروید و کامپیوتر (ویندوز یا مک) دانلود نمایید. همچنین هر دو دستگاه باید به وای فای یکسانی متصل باشند.

 

ابتدا به گوگل پلی بروید و اپ WO Mic را دانلود کنید و در دستگاه اندروید خود نصب نمایید.

 

اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید، درایور‌های این برنامه را دانلود و به همراه خود نرم‌افزار بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

 

اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید نیازی به نصب درایور نیست و تنها نرم‌افزار را دانلود نمایید.

 

وارد برنامه شوید. زمانی که برنامه اجرا شد، Settings را انتخاب نمایید.

 

 

در صفحه‌ای برای شما باز می‌شود، Transport را انتخاب کنید و روش انتقال را مشخص نمایید.

 

 

پس از انتخاب کردن این گزینه، سه روش برای این کار برای شما آورده می‌شود. در این قسمت گزینه‌ای که Wifi نام دارد را انتخاب نمایید.

 

 

 

به صفحه اصلی برنامه بازگردید و شما باید در این صفحه یک آدرس IP را مشاهده نمایید. این آدرس را به خاطر داشته باشید  زیرا در مراحل بعدی از آن استفاده می‌شود.

 

بر روی Start در قسمت بالا کلیک کنید.

 

 

اکنون در کامپیوتر وارد این برنامه شوید. اگر از مک استفاده می‌کنید، باید آن را در سیستم خود جستجو کرده و WO Mic Client را انتخاب نمایید.

 

 

زمانی که برنامه اجرا شد IPای که در گوشی به شما داده شد را در قسمت arget IP address وارد نمایید. دو قسمت دیگر را به صورت پیش‌فرض باقی بگذارید.

 

تیک گزینه Play in speaker را نیز فعال کنید و سپس Connect را انتخاب نمایید.

 

 

برنامه به سرعت شروع به کار می‌کند و می‌توانید صدای خود را با استفاده از گوشی اندروید خود بشنوید. برای قطع کردن این ارتباط، در کامپیوتر Disconnect و در دستگاه اندرویدStop  را انتخاب نمایید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *