ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

لنوو آینده‌ سری تینک‌ پد را در قالب طرح مفهومی جذابی بیان می‌کند

کریستین تیسمن، نایب‌رئیس ارشد لنوو، در همایشی در شهر نیویورک طرحی مفهومی از آینده خانواده تینک‌پد‌ و برنامه‌های لنوو برای این سری نشان داد. در اسلایدهای نشان داده‌شده، این دستگاه شبیه یک لپ‌تاپ بدون لولا است. این دستگاه منعطف با طراحی یونی‌بادی (به نوعی طراحی گفته می‌شود که کل بدنه یکپارچه است)، صفحه نمایشی دارد که به‌راحتی خم می‌شود.

کریستین تیسمن می‌گوید:

این لپ‌تاپ چیزی بیشتر از یک طراحی یا نگاه و احساس است. این دستگاه مجموعه‌ای از مواد پیشرفته و تکنولوژی جدید نمایشگر است. نوآوری این لپ‌تاپ برمی‌گردد به‌طوری‌که با آن صحبت می‌کنید، طوری که در آن می‌نویسید یا طوری که از آن پاسخ می‌گیرید. این دستگاه همیشه متصل و همیشه روشن خواهد بود.

او همچنین اضافه کرد که تینک‌پد‌های آینده می‌توانند با ورودی و خروجی‌های متعدد ارتباط برقرار کنند. او همچنین نشان داد که دستگاه به سیستم هوش مصنوعی متکی است و می‌تواند قرار ملاقات بعدی، تعطیلات بعدی یا هر کار دیگر کاربر را پیش‌بینی و با او تعامل کند.

مطابق با اسلایدها، نمونه آزمایشی لنوو تاچ پد ندارد. در عوض، در کیبورد دستگاه چیزی شبیه به دکمه‌های راست و چپ و چرخ مسطح موس تعبیه شده است که مکمل دکمه‌های قرمزرنگ ترک پوینت هستند. سازندگان این دستگاه در آن پورت‌های اترنت، یو‌اس‌بی و HDMI تعبیه نکرده‌اند تا بتوانند طراحی ظریف و نازک آن را حفظ کنند.

علاوه بر حالت خم شونده، این نمونه آزمایشی ویژگی جذاب دیگری نیز دارد و صفحه نمایش آن را می‌توان به‌خوبی مانند لپ‌تاپ‌های عادی خم کرد تا بتوانید به‌راحتی از کیبورد استفاده کنید. کریستین تیسمن همچنین نشان داد که کاربران می‌توانند به‌صورت مستقیم با مدادهای معمولی روی صفحه نمایش بنویسند. با توجه به روشنایی بالا و رنگ‌های درخشان و میزان مصرف کم باتری، حدس می‌زنیم که پنل صفحه نمایش اولد باشد.

صفحه نمایشی که بتوان آن را خم کرد، چندان جدید نیست؛ اما تهیه سخت‌افزاری که در داخل این دستگاه فوق نازک جا بگیرند همراه با قرار دادن کیبورد، شاهکار و قابل تقدیر است. پهنای آخرین لپ‌تاپ گرَم ال‌جی در حالت بسته فقط ۰.۶ اینچ و بسیار نازک و سبک است. به نقل از مدیر این کمپانی چینی، نسخه خاص لپ‌تاپ تینک‌پد‌ به‌صورت رسمی در اکتبر ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.  با هدف بزرگداشت بیست‌ و پنجمین سالگرد برند تینک‌پد‌، این لپ‌تاپ امکانات مدل‌های قبلی را به ارث برده و در عین حال از بهترین و قدرتمندترین امکانات روز نیز بهره‌مند شده است.

روی‌هم‌رفته لنوو در این رویداد، محصولات جدیدی در بخش کسب‌وکار و سازمان رونمایی کرد. این محصولات جدید شامل تینک استیشن پی ۳۲۰ تاینی هم می‌شوند که در آن یک چیپ گرافیکی انویدیا کوادرو پی ‌۶۰۰ جداگانه تعبیه شده است. تیسمن این دستگاه را کوچک‌ترین لپ‌تاپ حرفه‌ای ورک‌استیشن نامید. این دستگاه در دست او شبیه به ست‌تاپ باکسی برای استریم محتوای چندرسانه‌ای بود. این دستگاه نسبت به سایز خود بسیار قدرتمند است و در آن نوآوری‌های قابل توجهی مشاهده می‌شود.

لنوو به‌تازگی و در ماه می، سری تینک‌پد‌ خود را با یوگا ۳۷۰، T470، T470p، T470s و … آپدیت کرد. این کمپانی حتی داک تینک‌پد‌ تاندربولت ۳ را در کنار داک تینک‌پد‌ یواس‌بی نوع سی معرفی کرد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *