ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

با گوشی ال‌جی G6 بهتر عکاسی و فیلم‌برداری کنید.

گوشی‌های موبایل از سال‌ها پیش خود را به‌عنوان یک وسیله تصویربرداری ثانویه معرفی کرده‌اند. در حقیقت اکثر کاربران دارای گوشی هوشمند از گوشی برای گرفتن عکس‌های خود استفاده می‌کنند. ویدیوها و عکس‌هایی که توسط گوشی گرفته می‌شود حجم زیادی از محتوای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام را تشکیل می‌دهند. ولی بیشتر مواقع عکس‌ها و فیلم‌ها بعد از تصویربرداری قابل آپلود شدن نیستند و نیاز به دستگاهی دارید که آنها را ویرایش کنید.

همچنین به‌تازگی با اضافه شدن قابلیت‌های تصویربرداری زنده و تماشای ویدئوهای زنده، نظر طیف وسیعی از کاربران به سمت این موضوع جلب شده است. تا جایی که حدود بیشتر کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که محتوای آنلاین بیشتری نسبت به قبل تماشا می‌کنند. نرم‌افزارها نیز در این مسیر کم نگذاشته و باوجود قابلیت‌های پخش زنده راحت و سریع که در شبکه‌های مثل و اینستاگرام به وجود آمده، امکان ارتباط هرچه بهتر مخاطبان با یکدیگر را فراهم کرده‌اند. در حقیقت باوجود این قابلیت‌ها هرکسی می‌تواند نقش رسانه خود را بازی کرده و بدون نیاز به استودیو و هزینه‌های رسانه‌ای شدن، محتوای مدنظرش را به مخاطب نشان دهد.

گوشی‌هایی مثل پرچمدار جدید ال‌جی G6 و گوشی V20 با نوآوری‌های خاص خود به راحتی می‌توانند نقش استودیوی شما را بازی کرده و به شما کمک کنند تصویربرداری با کیفیت و ویرایش بعد از آن را انجام دهید.  گوشی ال‌جی G6 با قابلیت نسبت تصویر ۱۸:۹ و صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی FullVision  باعث شده که کاربران بتوانند به راحتی صفحه‌نمایش بزرگی را در یک دست گرفته و با آن کار کنند.

گوشی G6 از فناوری Dolby Vision بهره می‌برد. این گوشی از دو فرمت Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می‌کند؛ فرمت‌هایی که استاندارد تصویری برای فرمت HDR در نظر گرفته شده‌اند. گوشی G6 تجربه تصویربرداری خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آن هم باوجود قابلیت‌هایی مثل بزرگنمایی و کوچک‌نمایی بین دو تصویر فوق عریض و استاندارد، حتی در حالی که مشغول تصویربرداری با کیفیت ۴K هستید. این گوشی از قابلیت لنز ۱۰۰ درجه‌ای عریض در دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی خود بهره می‌برد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا عکس سلفی تکی و یا دسته‌جمعی بدون نیاز به مونوپاد یا وسایل جانبی دیگر بگیرد.

دوربین گوشی G6 از قابلیت تصویر مربعی شکل بهره می‌گیرد که نسبت تصویر ۱۸:۹ این گوشی را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند. دوربین این گوشی می‌تواند تصویر کاملا مربع شکل با نسبت ۱:۱ بگیرد که برای اینستاگرام ، اسنپ‌‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است. کاربران همچنین می‌توانند نسبت تصاویر دیگری مثل ۴:۳ ، ۱۶:۹ و ۱۸:۹ را نیز انتخاب کنند. تصویر با نسبت ۱:۱ در یک پنجره گرفته می‌شود، در حالی که می‌توانید در پنجره دیگر تصاویر گرفته شده را نگاه کرده و حتی ویرایش و آپلود کنید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *