ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

دو گوشی ال‌جی G7 و ال‌جی V30 زودتر از انتظار راهی بازار می‌شوند

براساس گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی به نظر می‌رسد که دو پرچم‌دار شرکت ال‌جی زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت راهی بازار می‌شوند. در این گزارش گفته شده که شرکت ال‌جی گوشی V30 را اواسط یا اواخر مرداد ماه و گوشی G7 را هم اواسط یا اواخر دی ماه راهی بازار می‌کند.

البته شرکت ال‌جی هنوز این خبرها را به صورت رسمی اعلام نکرده است؛ اما بعید نیست که واقعا بخواهد چنین کاری انجام دهد. گوشی V30 دقیقا زمانی راهی بازار می‌شود که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۷ و اپل هم قصد دارد آیفون ۸ را معرفی کند. به همین دلیل عرضه زود هنگام آن باعث می‌شود که بتواند تعداد بیشتری از محصول جدید خودش را بفروش شد.

عرضه زود هنگام گوشی G7 هم کاملا با عرضه گوشی گلکسی اس ۸ در ارتباط است. این شرکت G6 را در حالی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرد که سامسونگ در آن رویداد حضور نداشت. حالا شایعه شده که سامسونگ اس ۹ را در MWC سال آینده رونمایی می‌کند و ال‌جی می‌داند که معرفی G7 در کنار پرچم‌دار جدید سامسونگ کار معقولی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل می‌خواهد کمی زودتر گوشی جدید خودش را معرفی کند.

شایعه شده که گوشی جدید ال‌جی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار خواهد شد. حتی گفته شده که گوشی V30 هم صفحه نمایش OLED خواهد داشت.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *