ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ایکس‌باکس وان اس بیشتر از ایکس‌باکس وان ایکس می‌فروشد

ایکس‌باکس وان ایکس قوی‌ترین کنسول بازی است که تا این لحظه ساخته و راهی بازار شده است. البته قیمت ۵۰۰ دلاری آن هم باعث می‌شود که افراد زیادی آن را خریداری نکنند. حتی خود مایکروسافت هم به از این موضوع اطلاع دارد. البته این قیمت بالا سودی برای سازندگانش ندارد.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت Metro به این موضوع اشاره کرد که ایکس‌باکس وان ایکس برای همه گیمرها ساخته نشده است. در واقع اکثر گیمرها به سمت ایکس‌باکس وان اس می‌روند.

او گفت:« ما در حال حاضر دو کنسول داریم. ایکس‌باکس وان اس که با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد و کنسول ایکس‌باکس وان ایکس که قوی‌ترین کنسول بازی حال حاضر است. اکثر گیمرها هم به سراغ ایکس‌باکس وان اس می‌روند و در این موضوع شکی نیست. بسیاری از گیمرها تنها می‌خواهند کنترلر را به دست بگیرند و بازی کنند.»

اسپنسر در ادامه به این موضوع اشاره کرد که :« ایکس‌باکس وان ایکس برای این ساخته نشده که خیلی بفروشد. برای این ساخته شده که همه گیمرها بتوانند کنسولی بخرند که به آن نیاز دارند. اگر کسی کنسولی که می‌خواهد که بتواند بازی‌های را روی ۴K و ۶۰ فریم اجرا کند، ایکس‌باکس وان ایکس بهترین انتخاب خواهد بود. این کنسول برای گیمرها حرفه‌ای و آن‌ها ساخته شده که می‌خواهند بهترین تجربه ممکن را به دست بیاورند. که البته تعداد آن‌ها در مقایسه با متوسط جامعه گیمرها زیاد نیست.»

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *