ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تاریخ آغاز نسخه بتا بازی Ghost Recon Wildlands اعلام شد

کمپانی یوبیسافت در جدیدترین اخبار بازی امروز اعلام کرد که نسخه بتای محدود بازی Ghost Recon Wildlands از تاریخ ۳ فوریه (۱۵ بهمن) آغاز می‌شود و به مدت سه روز در دسترس خواهد بود. این نسخه برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس خواهد بود و افرادی که کد شرکت در آن را دریافت کنند، می‌توانند از تاریخ ۱ فوریه (۱۳ بهمن) دانلود دیتای بازی را آغاز یا به اصطلاح آن را پری‌لود کنند. اگر دوست دارید این نسخه بتا را تجربه کنید، می‌توانید برای ثبت نام از طریق سایت اصلی بازی اقدام کنید. در صورتی که شانس شرکت در بتا را پیدا کنید، این امکان را خواهید داشت که سه نفر از دوستان‌تان را نیز دعوت کرده و بازی را همراه با هم تجربه کنید.

نسخه بتا در منطقه Itacua از کشور بولیوی جریان خواهد داشت. گیمر‌ها قادر خواهند بود همراه با دوستان‌شان به شکل Co-op یا به صورت انفرادی آن را تجربه کنند و باید کارتل موارد مخدر را از بین ببرند. یوبیسافت وعده داده که در این نسخه به تجهیزات، وسایل نقلیه و سلاح‌های متعددی دسترسی خواهید داشت. این شرکت همچنین سه تریلر جدید نیز از بازی منتشر کرده است.

تریلر اول جهان بزرگ بازی را نشان می‌دهد و در تریلر دوم نیز می‌توان قابلیت شخصی‌سازی تجهیزات و سرباز‌ها را مشاهده کرد. تریلر سوم نیز به مرحله «The Peruvian Connection» مربوط می‌شود که این مرحله فقط برای افرادی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند در دسترس خواهد بود و در جریان آن باید به ارتفاعات بولیوی رفته و اتحاد بین گروه‌های Santa Blanca و کارتل پرو را از بین ببرید.

Ghost Recon Wildlands در در ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۱۳۹۵) با قیمت ۶۰ دلار برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر جدیدی از بازی را مشاهده کنید:

برای مشاهده ی اندازه ی واقعی تصاویر بر روی آنها کلیک کنید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *