ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید.

شرکت MSI که همیشه محصولات گیمینگ جالبی می‌سازد، یک کوله پشتی جذاب تولید کرده که کاملا با هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive هماهنگ است. همچنین این کوله پشتی جذاب سخت افزار خوبی هم دارد که به راحتی می‌تواند بازی‌های واقعیت مجازی را اجرا کنند.

این کوله پشتی واقعیت مجازی تنها ۳٫۵۸ کیلوگرم وزن دارد و بسیار باریک‌ طراحی شده. تمام وسیله‌های جانبی HTC Vive و Oculus Rift هم به آن متصل می‌شوند. شرکت MSI یک کارت گرافیکی GTX 1070 و پردازنده‌ی Core i7 روی این کوله پشتی قرار داده است.

msi-vr-one-2

باتری تعبیه شده برای این محصول هم انرژی مورد نیاز برای هدست‌های واقعیت مجازی را تامین می‌کند. به احتمال زیاد از حافظه‌ی SSD روی این محصول استفاده شده تا در زمان حرکت دادن این کوله پشتی مشکلی به وجود نیاید. هنوز میزان رم قرار گرفته روی این کوله پشتی مشخص نشده؛ اما یک عدد پورت HDMI، یک عدد پورت Mini DisplayPort، یک عدد پورت USB Type-C و Thunderbolt 3 و چهار عدد پورت USB 3.0 دارد.

msi-vr-one-10-840x698

عدد فن و لوله‌های مسی روی کوله پشتی قرار گرفته تا همیشه خنک بماند. براساس ادعای MSI این محصول برای استفاده تا ۱٫۵ ساعت مناسب خواهد بود. همچنین یک عدد باتری اضافه با این کوله عرضه می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را مشاهده کنید. البته شرکت HP هم یک مدل از همین کوله پشتی‌های واقعیت مجازی در دست ساخت دارد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *