ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

جادوی اپل در دنیای موسیقی؛ معرفی هدست Beats Solo 3.

شرکت اپل در مراسم معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از سری جدید هدست‌های Beats هم رونمایی کرد. این محصولات از این نظر هیجان انگیز هستند که از تکنولوژی‌های اپل در ساخت آن‌ها استفاده شده است. این شرکت از چیپ W1 در ساخت این هدست بی‌سیم استفاده کرده و قول داده که کاربران تجربه‌ی  صوتی خوبی را روی آن تجربه کنند. از آنجایی که هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ تا چند وقت دیگر راهی بازار نمی‌شوند، این هدفون‌های Beats نظر خیلی‌ها را به سمت خودشان جلب کرده‌اند.

هدست Beats Solo 3‌ یک محصول بی‌سیم با کیفیت به حساب می‌آید و به شکل بسیار خوبی با سیستم عامل iOS 10 سازگار شده؛ اما همچنان با سایر پلتفرم‌های موجود در بازار هم کار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده با یک بار شارژ این هدست می‌توانید تا ۴۰ ساعت با آن کار کنید که این مقدار در مدل‌های قبلی تنها ۱۲ ساعت بود.

نسل جدید هدست‌های Beats‌ با قیمت ۲۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد که در نوع خودش گران است و شاید بتوان محصولات بهتری هم با این قیمت پیدا کرد. روی بدنه‌ی این محصول هم دکمه‌های مختلفی قرار گرفته که برای تنظیم صدا و ارتباط آن با دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید با این محصول دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *