ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

از کجا بفهمیم گلکسی نوت ۷ سالم داریم یا معیوب؟

سامسونگ خیلی واضح و با جزییات، درباره‌ی نحوه‌ی تعویض مدل‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۷ با مشتریان‌اش صحبت کرده است؛ طوری که این شرکت از هر کسی که یک گلکسی نوت ۷ خریده، درخواست کرده بود تا برای تعویض آن، به یک نمایندگی سامسونگ مراجعه کند. این موضوع حتی در ایران هم اجرا شده بود.

می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ بروید، IMEI گوشی‌تان را وارد کنید و متوجه شوید که آیا گوشی‌تان نیاز به تعویض دارد یا سالم است.

در ایالات متحده، سامسونگ این امکان را به خریداران نوت ۷ داده بود تا گوشی معیوب‌شان را برگردانند، پول‌شان را پس بگیرند یا اینکه منتظر تعویض گوشی‌شان بمانند و در این مدت زمان، سامسونگ یک گوشی دیگر به آن‌ها قرض بدهد.

1-11-768x909

در حالی که این شرکت کره‌ای گفته بود برای شناسایی مدل‌های جدید گلکسی نوت ۷، در پایین جعبه‌شان به دنبال یک حرف S به رنگ آبی بگردید، کسانی که گوشی‌شان تعویض شده است، چنین چیزی را ندیده‌اند. خیلی از افراد گزارش داده‌اند که در پایین جعبه‌ی گوشی، یک مربع سیاه رنگ کوچک اضافه شده است.

2-7

سامسونگ گفته بود که مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷، در بالای گوشی و در نوار هشدارها، رنگ آیکون باتری متفاوتی خواهند داشت. با این حال، رنگ آیکون باتری در مدل‌های تعویض شده، فرقی نکرده است.

یک راه کاملا امن برای تشخیص اینکه گلکسی نوت ۷ شما سالم است یا معیوب، وجود دارد. می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ بروید، IMEI گوشی‌تان را وارد کنید و متوجه شوید که آیا گوشی‌تان نیاز به تعویض دارد یا سالم است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *