ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

Google Maps به‌زودی هنگام جستجو فاصله را هم نمایش خواهد داد

اگر تا به حال از گوگل مپس برای یافتن مسیرتان استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که گاهی اوقات چندین نتیجه برای‌تان نمایش داده می‌شود. برای مثال نام یک رستوران زنجیره‌ای را جستجو می‌کنید و شعبه‌های مختلف آن در نتایج پیش‌ روی شما قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد با آخرین تغییراتی که قرار است در این اپ اعمال شود گوگل مپس در این مورد هم کمک بیشتری به شما خواهد کرد.

google-maps-distance-640x425

در واقع بر اساس آخرین تغییراتی که در نسخه بتای اپلیکیشن گوگل مپس رخ داده نقشه گوگل در کنار نتایج فاصله‌ شما از محل مورد نظر را هم اعلام می‌کند. بنابراین مثلا وقتی نام یک رستوران را جستجو می‌کنید که چندین شعبه هم دارد و در نتایج برای‌تان شعبه‌های مختلف در نقاط مختلف شهر نمایش داده می‌شود در کنار هر نتیجه می‌توانید فاصله‌ای که هر کدام از نقاط جستجو شده با شما دارند را هم ببینید. به این ترتیب اگر به دنبال یک شعبه از رستوران مورد نظر اطراف خودتان می‌گردید به راحتی می‌توانید رستوران نزدیک‌تر به خودتان را انتخاب کنید.

ظاهرا با استفاده از تنظیمات این اپلیکیشن هم می‌توانید کاری کنید فاصله به جای مایل با ‌کیلومتر نمایش داده شود. بنابراین اگر در ایالت متحده هم زندگی نکنید می‌توانید به راحتی از این امکان جدید نقشه گوگل بهره‌مند شوید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *