ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی‌های چینی LeEco؛ به‌زودی با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و ۸ گیگابایت رم

، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند، این روزها در حوزه‌ی سخت‌افزار حسابی خودنمایی می‌کند. این برند که درواقع همان LeTV سابق است، می‌خواهد یکی از اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را در هفته‌ی آینده وارد بازار کند. این گوشی‌ احتمالا با نام‌ Le 2S Pro، Le 3 Pro یا Le Pro 3 در بازار چین عرضه می‌شود. گرچه نام این گوشی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده اما دعوتنامه‌ی مراسم رونمایی از آن برای ۳۱ شهریور ماه به رسانه‌ها ارسال شده است.

le-pro-3

LeEco با استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در گوشی جدیدش درواقع به رقابت مقابل ایسوس رفته که با گوشی ZenFone 3 Deluxe اولین گوشی اندرویدی با این تراشه‌ی جدید را ارایه داده است. به‌غیر از تراشه، سایر مشخصات گوشی جدید LeEco شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی است که در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و البته باتری‌ای که شایعه شده ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد، ثبت شده است. این گوشی نمایشگر ۵.۵ اینچی full HD دارد.

همه‌ی این‌ها در حالی است که گفته می‌شود که ضخامت این گوشی ۷ میلی‌متر خواهد بود که دست‌کم باتوجه به باتری بزرگی که به آن اشاره شده، به احتمال زیاد چنین چیزی صحت ندارد.

اما قدرت‌نمایی سخت‌افزاری این شرکت چینی همچنان ادامه دارد و اخبار جدیدتر می‌گویند گوشی در دست معرفی LeEco یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی هم خواهد داشت. این مدل که با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۲K می‌آيد، یک دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دوربین پشتش دوتایی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *