ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

منتظر تغییراتی در محدودیت‌های کلمات توییتر باشید.

توییتر قصد دارد تغییرات بزرگی در سازوکار توییت‌ها بدهد. این تغییرات که از روز دوشنبه ۲۹ شهریور آغاز می‌شوند باعث می‌شوند فایل‌های چندرسانه‌ای (تصاویر، فایل‌های ویدیویی و …) و توییت‌های نقل قول دیگر جز محدودیت ۱۴۰ کلمه‌ای این شبکه‌‌ اجتماعی به حساب نیایند. به این ترتیب و با از میان رفتن این محدودیت‌ها جا برای اظهارنظر کاربران بیش از پیش باز خواهد شد.

البته توییتر این موضوع را چندین ماه پیش مطرح کرد اما آن زمان تاریخ دقیقی برای اجرایی کردن این طرح عنوان نشده بود.

یکی از تنظیمات جدید دیگر هم این خواهد بود که نام حساب‌های کاربری وقتی در آغاز پاسخ‌ها به یک توییت می‌آیند جز محدودیت ۱۴۰ کاراکتری حساب نخواهند شد. البته این هم مشخص نیست که آیا همه این تغییرات به یک‌باره رخ خواهند داد یا تغییرات مرحله به مرحله خواهند بود. اما به هر حال آنچه تا امروز مشخص شده این است که دوشنبه هفته آینده یعنی ۲۹ شهریور زمان آغاز این تغییرات وعده داده شده خواهد بود.

چندین ماه پیش جک دورسی مدیر عامل توییتر گفته بود این تغییرات مجموعه‌ای از قابل تو‌جه‌ترین تغییراتی هستند که این شبکه اجتماعی اخیرا به خودش دیده است.

پیش از این گفته می‌شد توییتر قصد دارد فکری به حال محدودیت ۱۴۰ کلمه‌ای توییت‌ها هم بکند. محدودیتی که از الگوی محدودیت کلمات SMS ایجاد شده است اما اطلاعات بیشتر نشان داد این شرکت قصد ایجاد تغییری در این محدودیت را ندارد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *