ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

مانیتور جدید Dell گرافیست‌ها و طراحان را هدف گرفته است.

شرکت «دل» (Dell) مانیتور ۳۰ اینچی UP3017 که از صفحه نمایش عریض Quad XGA بهره می‌برد را معرفی کرد. این محصول ۹۹ درصد از رنگ‌های Adobe RGB را پشتیبانی می‌کند. از یک پنل IPS LED-Backlight برای این محصول استفاده شده و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور ۳۰ اینچی شرکت دل با قیمت ۱۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

همچنین مشخص شده که میزان کنتراست این مانیتور ۱۰۰۰:۱ است و مدت زمان پاسخ گویی آن به ۸ میلی‌ ثانیه می‌رسد. مانیتوز جدید دل زاویه دید خوبی هم دارد و تا ۱۷۸ درجه را پوشش می‌دهد. پورت‌های مختلفی هم روی مانیتور UP3017  قرار گرفته که از بین آن‌ها می‌توان به ۴ عدد پورت USB 3.0 اشاره کرد که به وسیله‌ی این پورت‌ها می‌توان وسیله‌های مختلف را هم شارژ کرد. یک عدد پورت DisplayPort، یک عدد پورت mini DisplayPort، یک عدد پورت MST DisplayPort و دو عدد پورت HDMI هم روی آن‌ قرار گرفته است.

البته این ماینتور جدید قیمت ارزانی ندارد. دل اعلام کرده که برای خرید آن باید ۱۳۰۰ دلار بپردازید. اگر به کارهای گرافیکی و طراحی مشغول هستید، قطعا این مانیتور جدید شرکت دل برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ اما قبل از خرید قیمت بالای آن را هم در نظر داشته باشید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *