ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویر رندر سامسونگ گلکسی (A8 (2016 را ببینید

در حالی که خیلی‌ها سامسونگ را با سری‌های گلکسی S و گلکسی Note می‌شناسند اما این شرکت مجموعه گسترده‌ای از خطوط تولید و سری‌های گوشی‌های هوشمند دارد. یکی از این سری‌ها گلکسی A است. گوشی‌های این سری در مجموع نسبت به سایر گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ ساختار لوکس‌تر و باکیفیت‌تری دارند اما از لحاظ قیمتی هم به نسبت به‌صرفه‌تر هستند.

ظاهرا شرکت سامسونگ بر روی یک گوشی‌هوشمند جدید از سری گلکسی A کار می‌کند. در واقع چند تصویر از گلکسی A8 سال ۲۰۱۶ به بیرون درز کرده است. البته همانطور که گفته شد این تصاویر واقعی نیستند اما به نظر می‌رسد با دیدن آن‌ها می‌توانیم حدس بزنیم این گوشی واقعا چه شکل و شمایلی دارد.

با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد سامسونگ ساختار فلزی و شیشه‌ای گوشی‌های سری گلکسی A را در این مدل هم حفظ کرده است. از نظر مشخصات هم می‌دانیم این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن FHD و ۳ گیگابایت RAM دارد. البته بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که گلکسی A8 تنها گوشی‌ای نیست که سامسونگ در حال کار بر روی آن است و براساس آخرین خبرهایی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است مدل جدیدی از گوشی گلکسی A3 هم در حال ساخت است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *