ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

انفجار شیائومی Mi 4c در جیب صاحبش سوختگی شدید ایجاد کرد

این روزها با شروع آتش ‌گرفتن گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ خبر انفجار و آتش‌ گرفتن گوشی‌های هوشمند حسابی داغ شده است.

به هر حال آتش‌ گرفتن گوشی‌ها نشان‌مان داد حتی هنوز هم با وجود این سطح از پیشرفت تکنولوژی گوشی‌ها آنچنان که باید امن نیستند و احتمالا بعضی‌ها این حس را دارند که نوعی بمب‌ساعتی را در جیب‌شان حمل می‌کنند؛ بمبی که ممکن است هر لحظه منفجر شود یا آتش بگیرد. شاید این جملات به نظرتان زیادی اغراق‌آمیز برسد ولی ممکن است نظرتان عوض شود اگر بدانید که یک گوشی هوشمند شرکت شیائومی در جیب صاحبش آتش‌گرفته و سوختگی درجه ۳ که از سوختگی‌ها شدید هم محسوب می‌شود ایجاد کرده.

براساس آخرین گزارش‌ها یک گوشی شیائومی Mi 4c در جیب پشتی صاحبش منفجر شده. در تصویر زیر که از طریق دوربین‌های امنیتی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته می‌توان دودی که از جیب فرد بیرون می‌آید را دید. ظاهرا فردی که کنار صاحب گوشی ایستاده هم دارد سعی می‌کند آتش را خاموش کند

mi-4c-explode

ظاهرا شرکت شیائومی هنوز در این زمینه هیچ اظهانظر رسمی‌ای نداشته اما سوختگی ایجاد شده بر اثر آتش گرفتن این گوشی، سوختگی درجه ۳ بوده و به بدن صاحب گوشی آسیب زده است. هنوز مشخص نیست این گوشی که در حال شارژ هم نبوده دقیقا به چه شکل در جیب صاحبش آتش گرفته است اما یکی از دلایل احتمالی می‌تواند ایجاد فشار زیاد به باتری در جیب پشتی فرد باشد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *