ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ویدیوی ۳۶۰ درجه و عکس‌های جدید از نکسوس Sailfish

بعد از انتشار رندرهای جدید گوشی Pixel XL که درواقع همان نکسوس ساخت HTC است که پیش از این با نام Marlin می‌شناختیم، امروز عکس‌ها و همچنین یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از مدل کوچک‌تر نکسوس‌های آینده یعنی Pixel به دست‌مان رسیده. طبق اخبار انتظار داریم این گوشی که با نام Sailfish معروف شده، در کنار Pixel XL روز ۱۳ مهر امسال رونمایی شود.

در نماهایی که ویدیوی ۳۶۰ درجه از Pixel به ما می‌دهد، درگاه USB Type-C مشخص است و همچنین دو اسپیکر استریو را در قسمت پایین بدنه‌ی آن می‌بینیم. البته جک هدفون در این ویدیو دیده نمی‌شود اما به نظر هم نمی‌رسد که HTC مثل آیفون و موتورولا این جک را حذف کرده باشد و احتمالا در گوشه‌ی لبه‌ی چپ گوشی تعبیه شده باشد.

Pixelنمایشگری ۵ یا ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دارد و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند. این تراشه یک پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خود جای داده است. البته درمورد تراشه‌ی این گوشی احتمال استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۲۱ هم وجود دارد. رم Pixel چهار گیگابایتی خواهد بود و با حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود. درمورد دوربین پشت این گوشی گفته شده ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. در قسمت زیر این دوربین حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده است و با باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود.

تا امروز عکس‌های زیادی از هر دو مدل نکسوس آینده دیده‌ایم که از نظر ظاهری هردو را با همین حسگر اثر انگشت در زیر دوربین و طراحی دورنگ پشت بدنه نشان‌ داده‌اند. همچنین در هردو گوشی لوگوی گوگل با حرف G در قسمت پایین پشت بدنه به چشم می‌آيد.

همچنان که همیشه از نکسوس‌های جدید انتظار داریم، Pixel XL و Pixel جدیدترین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید ۷.۰ نوقا را به‌صورت پیش‌نصب روی خود خواهند داشت.

با h همراه باشید و ویدیوی ۳۶۰ درجه از گوشی Pixel را ببینید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *