ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

وقتی یک کامپیوتر با اتصال USB برای همیشه از کار می‌افتد.

دنیای تکنولوژی باید بیش از پیش به خود ببالد؛ چرا که محصول جدیدی را به خود دیده که با دیدنش (البته خدا آن روز را نیاورد) فقط می‌توانید بگویید: امان از این موجود دوپا!

 با فروش USB Kill زمینه‌ی سواستفاده و از کار انداختن همیشگی کامپیوتر شما به‌سادگی اتصال یک فلش مموری فراهم شده است.

محصولی که از آن حرف می‌زنیم شبیه به یک فلش‌مموری است اما به‌هیچ‌وجه انتظار نداشته باشید که کار ذخیره‌ی اطلاعات را برای‌تان انجام دهد. این محصول که بیش‌تر به درد هکرها می‌خورد، USB Kill نام دارد و درواقع دارای یک سر USB است و سر دیگر آن درگاهی برای اتصال به یک فلش مموری است.

وقتی فلش مموری را به USB Kill متصل کرده و سپس آن را به کامپیوتر وصل می‌کنید، ظرفیت فلش مموری به‌سرعت با برق کامپیوتر پر می‌شود و دفعه‌ی بعدی که فلش مموری را (بدون این‌که حتی USB Kill به آن متصل باشد) به کامپیوتر وصل کنید، ظرف چندثانیه همه‌ی شارژ خود را تخلیه می‌کند. با این حرکت دستگاه بدون هیچ سروصدایی به‌‌طور کلی از کار می‌افتد!

تا اینجا کلیت ماجرا چندان تازه نیست؛ ابزارهای زیادی توسط هکرها و با هدف‌های خرابکارانه ساخته می‌شود که معمولا هم مکانیزم کار آن‌ها به همین سادگی است.‌ نکته اینجاست که USB Kill در حال‌حاضر با قیمت ۵۵ دلار در بازار به فروش می‌رسد و این موضوع واقعا نگران‌کننده است. درواقع زمینه‌ی سواستفاده و از کار انداختن همیشگی کامپیوتر شما به‌سادگی اتصال یک فلش مموری فراهم شده است. ظاهرا از این به بعد باید خیلی بیش‌تر مواظب پورت‌های USB دستگاه‌مان باشیم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *