ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ تا ۹‌ مهر گوشی‌های فراخوان‌شده‌ی گلکسی نوت ۷ را غیرفعال می‌کند.

شرکت سامسونگ طی یک فراخوان بزرگ در پی جمع‌آوری ۲٫۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ است. سامسونگ به‌خاطر گزارش چندین مورد آتش‌گرفتن نوت ۷ تصمیم به چنین کاری گرفته بود. حالا خبر رسیده که تمام این گوشی‌ها تا ۹ مهرماه غیرفعال شده و قابل استفاده نخواهند بود.

همان‌طور که احتمالا تا حالا مطلع شده‌اید چندین مورد آتش‌ گرفتن گلکسی نوت ۷ گزارش شده. این گزارش‌ها سامسونگ را مجبور کرد تا فراخوان جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را صادر کند. میزان گزارش‌های منفی به حدی بود که مدیر عامل سامسونگ، «دی‌جی کوه» (DJ Koh)، از مردم عذرخواهی کرد. یادآوری می‌کنیم که مشکل اصلی از باتری‌ای است که یک شرکت تابعه (Samsung SDI) برای سامسونگ تولید کرده.

فرایند فراخوانی در کشورهای مختلف فرق می‌کند. برای مثال در آمریکا اگر پول نوت ۷ را پرداخته باشید، خیلی راحت می‌توانید به جای آن یک گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge تحویل گرفته و یک گیفت‌کارت ۱۵ دلاری هم از سامسونگ بگیرید. پیش‌تر، شرکت سامسونگ و «کمیته‌ی سلامت محصولات مصرفی» (CPSC) بیانیه‌ی مشترکی صادر کردند و از کاربران گلکسی نوت ۷ خواستند تا گوشی‌هایشان را خاموش کرده و به‌خاطر مشکل باتری در اسرع وقت نسبت به تعویض دستگاه اقدام کنند.

اما اگر به هر دلیلی شما نخواهید نوت ۷ خود را تعویض کنید، تا دو سه هفته‌ی دیگر گوشی‌تان از کار خواهد افتاد. سامسونگ اعلام کرده که تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) دستگاه‌های مشکل‌دار را غیر فعال می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *