ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویر و مشخصات دوربین بی‌آینه جدید کانن لو رفت.

گرچه شرکت‌هایی مثل کانن و نیکون در حوزه ساخت دوربین‌های عکاسی سال‌ها تجربه دارند اما هنوز هم نتوانسته‌اند یک دوربین عکاسی بی‌آینه به بازار معرفی کنند که از نظر تجاری هم موفق باشد. به نظر می‌رسید این شرکت‌ها در زمینه ساخت این مدل از دوربین‌ها سهم بازار را به رقبایی چون سونی، فوجی‌فیلم، المپوس و امثال آن‌ها واگذار کرده اند.

اما ظاهرا کانن هنوز در این زمینه تسلیم نشده و قصد دارد دوباره این حوزه را آزمایش کند. طبق آخرین شایعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته کانن تصمیم دارد یک دوربین عکاسی بی‌آینه بسازد و تا پایان سال میلادی جاری هم آن را عرضه کند. تصاویر و مشخصاتی از این دوربین که Canon EOS M5 نام دارد منتشر شده‌اند.

همانطور که در تصاویر هم می‌بینید کانن تصمیم گرفته طراحی EOS M5 را تا حدی نسبت به دیگر دوربین‌هایش تغییر دهد. در واقع به نظر می‌رسد این دوربین به دوربین‌های سونی و فوجی‌فیلم شبیه‌تر شده است. درباره مشخصات دوربین هم می‌دانیم که این دستگاه یک سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی APS-C CMOS با تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز وابسته به سنسور تصویر دارد. پردازشگر تصویر DIGIC 7، عکاسی پیاپی با سرعت ۷ فریم بر ثانیه، ضبط تصویر با کیفیت FHD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، لرزشگیر تصویر اپتیکال ۵ محوره، NFC و اتصال بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این دوربین هستند. اگر شایعات درست باشند ممکن است کانون در روز ۲۵ شهریور از این دوربین رونمایی کند.

s

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *