ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

مشخصات شیائومی Mi 5s لو رفت: ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی.

درباره‌ی شیائومی Mi 5s گفته می‌شد ظاهری شبیه به Mi 5 دارد اما در مشخصات آن بهبودهایی حاصل شده است. مشخصات این گوشی که طبق همان شایعات باید تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود، امروز در یک اسکرین‌شات منتشرشده در فضای مجازی لو رفته‌اند و اتفاقا خیلی هم چشم‌گیر هستند.

شیائومی Mi 5s یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی دارد که به فناوری Force Touch مجهز است. این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ کار می‌کند که یک پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز را همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 در خود جای داده است. سرعت انتقال داده‌ی رم ۶ گیگابایتی این گوشی به ۱۸۶۶ مگاهرتز می‌رسد و حافظه‌داخلی آن ۲۵۶ گیگابایتی است. همچنین گفته شده دو نسخه‌ی دیگر از شیائومی Mi 5s یکی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی و دیگری با ۴ گیگابایت رم و حافظه‌داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تولید خواهد شد.

درباره‌ی دوربین این گوشی به یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی اشاره شده که مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال بوده و فاصله کانونی آن f/1.8 ثبت شده است. به‌جز این قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز را هم برای دوربین شیائومی Mi 5s برشمرده‌اند.

باتری این گوشی ۳۴۹۰ میلی‌آمپری است و درگاه USB Type-C در آن جایگزین microUSB شده است. اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی ابعاد گوشی در دست عرضه‌ی شیائومی از ضخامت ۷.۲۵ میلی‌متری بدنه‌ی گوشی و همچنین ورزن ۱۴۷ گرمی‌اش می‌گویند. در بعضی شایعات پیشین به حسگر اثر انگشت روی بدنه‌ی گوشی هم اشاره شده است.

به‌هرحال اطلاعات دقیق‌تر و معتبرتر را احتمالا وقتی خواهیم داشت شیائومی برای این گوشی اقدام به دریافت مجوز از TENAA کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *