ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

شکایت از سامسونگ به‌خاطر خسارت جانی؛ اما نه با نوت ۷.

به نظر می‌رسد سامسونگ به‌جز مشکل انفجار نوت ۷ مشکلات دیگری هم با دیگر گوشی‌هایش پیدا کرده. این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge است. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge هنگام شارژ گزارش داده بود و این روند ظاهرا همچنان ادامه دارد اما در کمال تعجب نه فقط موقع شارژ شدن!

باتری (یا هرچیز دیگری که فعلا نمی‌دانیم) کاملا بی‌دلیل و خودبه خود در جیب صاحب گوشی آتش گرفته است.

دیروز درمورد گلکسی S7 Edge یک شکایت دیگر در دادگاه فوق‌العاده‌ی نیوجرسی طرح شده است. کاربری به نام دنیل رامیرز گزارش داده وقتی د رمحل کارش در یکی از دفاتر فروش آمازون در اوهایو نشسته و گوشی S7 Edge در جیبش بوده، ناگهان گوشی‌اش شروع به آتش گرفتن می‌کند و او وقتی می‌فهمد که پایش می‌سوزد. پای این مشتری دچار سوختگی درجه دو و درجه سه شده و شلوارش ذوب شده و به پوستش چسبیده است. جالب اینجاست که این مشتری گوشی‌اش را شش ماه پیش خریده و تابه‌حال مشکلی برایش پیش نیامده بود اما باتری (یا هرچیز دیگری که فعلا نمی‌دانیم) کاملا بی‌دلیل و خودبه خود حالا آتش گرفته است.

رامیرز از سامسونگ شکایت کرده و به‌این‌ترتیب این شرکت برای اولین‌بار به‌خاطر نقص عملکرد باتری گوشی‌هایش در دادگاه محکوم می‌شود. البته با اتفاقاتی که برای نوت ۷ می‌افتد، احتمالا این آخرین‌بار هم نخواهد بود.

برای کسانی که نسبت به واقعی بودن این ماجرا بدبین هستند، تصاویری هم از پای سوخته‌ و گوشی رامیرز در اینترنت موجود است که البته عکس گوشی را در بالا می‌بینید اما تصویر پای آسیب‌دیده‌ی رامیرز اصلا خوشایند نیست و انتشار آن توصیه نمی‌شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *