ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اپل صدمات ناشی از خیس شدن آیفون را قبول نمی‌کند.

اپل سری جدید گوشی‌های‌اش را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم کرده است و توانسته برای آن‌ها، گواهی درجه‌ی IP67 بگیرد؛ طوری که طبق این گواهی، شما می‌توانید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به مدت نیم ساعت تا یک متر وارد آب کنید. با این حال، این طور که به نظر می‌رسد،‌ اگر می‌خواهید گوشی‌تان آسیب نبیند، بهتر است اصلا آیفون ۷ را خیس نکنید.

اپل نگفته که آیفون ۷ “ضد آب” است،

در توضیحات گارانتی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلای آمده است که “مقاومت در برابر پاشیده شدن آب، خیس شدن و گرد و غبار همیشگی نیستند و با استفاده‌ی معمولی از گوشی، میزان مقاومت کاهش می‌یابد”؛ یعنی به مرور زمان و با استفاده از گوشی، مقاومت آن در مقابل آب و مایعات از بین می‌برد. در همین توضیحات گارانتی آمده است که صدمات وارد شده به قطعات گوشی به دلیل خیس شدن، شامل گارانتی نمی‌شوند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اپل از لغات خاصی برای معرفی قابلیت‌های آیفون ۷ استفاده کرده است. این شرکت، نگفته که آیفون ۷ “ضد آب” است، بلکه اپل گفته است که این گوشی در برابر آب، “مقاوم” است. اپل در زمان عرضه‌ی اپل واچ گفته بود که این ساعت هوشمند در مقابل پاشیدن آب مقاوم است و برای مثال می‌تواند آن را در باران، به هنگام ورزش یا زمان شستن دست، استفاده کنید. ولی اپل توصیه کرده بود که ساعت هوشمندش را بهتر است که زیر آب نبرید.

حرف آخر: اگر برنامه داشتید تا آیفون ۷ را با خود به حمام یا زیر دوش ببرید، بهتر است قیدش را بزنید، چون اگر بلایی سر گوشی بیاید، حتی سراغ اپل هم نمی‌توانید بروید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *