ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

رم ۳ گیگابایتی آيفون ۷ پلاس در بنچمارک‌ها تایید شد.

اپل معمولا عادت ندارد هنگام معرفی گوشی‌های جدیدش زیاد در جزییات فنی غرق شود و به اطلاعات زیادی در این زمینه اشاره کند. البته مطمئنا بعضی اعداد مثل درصد بهبود سرعت گوشی‌ها یا میزان افزایش عمر باتری در طول معرفی یک محصول جدید به مشتریان ارایه می‌شوند اما خیلی‌ به‌ندرت دیده شده که اپل درباره‌ی فرکانس پردازنده، رم یا چیزهایی مثل این صحبت کند.

این به آن معناست که برای دانستن جزییات فنی درمورد محصولات اپل باید منتظر بنچمارک‌ها یا کالبدشکافی‌های آن باشیم. با اطلاعاتی که به‌تازگی در بنچمارک‌ها درمورد آیفون ۷ پلاس ثبت شده‌اند، یکی از شایعات مربوط به این گوشی تایید شده و آن داشتن رم ۳ گیگابایتی است.

این رم ۳ گیگابایتی به‌خاطر سیستم دوربین دوتایی آيفون ۷ پلاس است که برای پردازش عکس به رم بیش‌تری نیاز دارد.

در فهرست اطلاعات آیفون ۷ پلاس به ۲۹۹۸ مگابایت رم اشاره شده که گرچه دقیقا با ۳ گیگابایت برابر نیست، اما می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که این گوشی تا حد زیادی کارآیی ۳ گیگابایت رم را فراهم می‌کند. البته این رم ۳ گیگابایتی به‌خاطر سیستم دوربین دوتایی آيفون ۷ پلاس است که برای پردازش عکس به رم بیش‌تری نیاز دارد.

این موضوع به نسبت آيفون ۶s با ۲ گیگابایت رم، یک ارتقا محسوب می‌شود. این درحال‌ست که درمورد مدل کوچک‌تر یعنی آیفون ۷ بنچمارک‌ها می‌گویند این گوشی همان رم ۲ گیگابایتی را دارد که با توجه به استدلالی که درمورد دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس گفته شد، توجیه‌پذیر است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *