ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

۸ اپلیکیشن عکاسی برای بالا بردن لایک‌های اینستاگرام.

در دنیایی که خیلی‌های ارزش افراد را با تعداد قلب‌های دیجیتالی قرارگرفته زیر پست‌های اینستاگرام می‌سنجند، اطلاع داشتن از جدیدترین شیوه‌ها برای بالا بردن جذابیت تصاویر ایده‌ی خوبی به نظر می‌رسد. بسیاری از مردم به این دلیل از ویرایش کردن عکس‌هایشان دست می‌کشند که اطلاع زیادی از مفاهیمی نظیر روشنایی و کنتراست ندارند. ولی خبر خوش این است که برای تولید تصاویری با ظاهر حرفه‌ای لزوما نیازی به دانش فنی بالا ندارید. با مدرسه عکاسی موبایل ای ام همراه باشید و ما در این مطلب ۸ اپلیکیشن عکاسی و اپلیکیشن ویرایش عکس مفید را به شما معرفی خواهیم کرد که تمام کارها را برایتان انجام خواهند داد.

۱. اپلیکیشن ویرایش عکس Afterlight

instagram-app-like-01

اپلیکیشن ویرایش عکس Afterlight رایگان نیست، ولی در ازای هزینه‌ای جزئی علاوه بر ۷۴ فیلتر زیبا تعداد بسیار زیادی از بافت‌ها، تنظیمات و ابزارهای ویرایشی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این اپلیکیشن همچنین به ۱۲۸ کادر عکس ساده و قابل تنظیم هم مجهز شده که باعث می‌شود وقت بیشتری را به صفحه‌ی گوشی خود خیره شوید ولی قطعا نتایج بهتری هم به دست خواهید آورد. رابط کاربری اپلیکیشن هم بسیار قابل‌فهم و زیبا است و تمام چیزهای مورد نیاز شما با برچسب‌های واضح مشخص شده‌اند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود از ویندوز استور

۲. اپلیکیشن عکاسی VSCO

instagram-app-like-02

اپلیکیشن عکاسی VSCO تمام چیزی است که بسیاری از عکاسان حرفه‌ای به کار می‌برند تا عکس‌هایشان علی‌رغم این‌که تازه و شاداب به نظر می‌رسند، حسی قدیمی و نوستالژیک داشته باشند. اپلیکیشن VSCO‌ اجازه می‌دهد تصاویر خود را بدون از دست رفتن زیبایی و جزئیات طبیعی زیباتر کنید. این اپلیکیشن عکاسی رایگان مجموعه‌ی نسبتا بزرگی از فیلترها را هم در خود دارد و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید فیلترهای بیشتری هم از فروشگاه مخصوص آن بخرید. تنها نکته‌ی منفی در مورد اپلیکیشن VSCO این است که طراحی مینیمال و فقدان متن و برچسب برای عملکردهای مختلف باعث می‌شود برای کار کردن با آن نیاز به اندکی زمان و یادگیری داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۳. اپلیکیشن فیلمبرداری Boomerang

instagram-app-like-03

اپلیکیشن Boomerang که توسط خود اینستاگرام تولید شده، ویدیوهایی کوتاه تولید می‌کند که به‌صورت مداوم تکرار می‌شوند. ترفند ساده‌ی این اپلیکیشن معمولا نتایجی فریبنده به وجود می‌آورد. ثبت لحظات دراماتیک با استفاده از اپلیکیشن Boomerang نتایج بهتری در بر دارد. در نتیجه تولید ویدیوهای Boomerang از هر چیزی که منفجر شود، بشکند، بیفتد یا سرعت بالایی داشته باشد، می‌تواند دیگران را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۴. اپلیکیشن ویرایش عکس Phonto

instagram-app-like-04

شاید فکر کنید قرار دادن نوشته روی عکس چندان جالب نیست. ولی اپلیکیشن رایگان Phonto با بیش از ۴۰۰ فونت زیبا راهی را برای انجام صحیح این کار فراهم کرده است. همچنین می‌توانید متن را در داخل یک قاب قرار دهید. تعداد بسیار زیادی استیکر آماده هم در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید با اندکی خلاقیت از آن‌ها برای رسیدن به نتایج جالب بهره بگیرید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۵. اپلیکیشن ویرایش عکس Black

instagram-app-like-05

اپلیکیشن Balck یک اپلیکیشن ویرایش عکس رایگان است که به‌طور ویژه برای تولید عکس‌های تک‌رنگ و سیاه‌وسفید طراحی شده. اینستاگرام تنها سه فیلتر سیاه‌وسفید دارد ولی در این اپلیکیشن ۱۰ فیلتر در اختیار شما خواهد بود. علاوه بر آن می‌توانید با تنظیماتی نظیر وینیت (تیرگی حاشیه‌ها) و سایه‌ها کار کنید و کنترل نور و کنتراست عکس را با ابزارهای کرو (Curve) حرفه‌ای در اختیار داشته باشید.

دانلود از اپ استور

دانلود از ویندوز استور

۶. اپلیکیشن Whitagram

instagram-app-like-06

برخی از بهترین اکانت‌ها در اینستاگرام، آن‌هایی هستند که به فید خود نه به‌عنوان تصاویر منفرد بلکه به چشم یک کل منسجم می‌نگرند. برای رسیدن به چنین نمایی اپلیکیشن رایگان Whitagram تنها چیزی است که نیاز خواهید داشت. می‌توانید عکس‌های خود را در این اپلیکیشن وارد و آن‌ها را در برابر یک پس‌زمینه‌ی سفید قرار دهید و سپس اندازه و محل قرارگیری هر کدام را به دلخواه تنظیم کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۷. اپلیکیشن Pic Stitch

instagram-app-like-07

اپلیکیشن Pic Stitch اجازه می‌دهد چند عکس را به‌سادگی در قالب یک کلاژ با هم ترکیب کنید. این ابزار برای مواقعی مفید است تعداد بسیار زیادی عکس از یک موضوع یا رویداد گرفته‌اید و نمی‌خواهید با آپلود کردن تک‌به‌تک آن‌ها حوصله‌ی دیگران را سر ببرید. این اپلیکیشن رایگان حتی اجازه می‌دهد ویدیوها را هم با هم کلاژ کنید و از ۲۴۵ چیدمان مختلف و ۱۵ نسبت ابعاد متفاوت لذت ببرید. اگر حس خلاقیت در شما گل کرده باشد حتی امکان افزودن موسیقی به کلاژهای ویدیویی هم وجود دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود از ویندوز استور

۸. اپلیکیشن Prisma

این اپلیکیشن ویرایش عکس جدید در مدت کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد چیزی در حدود ۱۱ میلیون بار در اکوسیستم iOS دانلود شده و هم‌اکنون برای اندروید هم در دسترس است. اپلیکیشن Prisma به جای این‌که مانند اینستاگرام تنها فیلتری را روی عکس قرار دهد، آن را بر اساس سبک تصویری دیگر، که اغلب شیوه‌ی نقاشی یک هنرمند نقاش کلاسیک است، از نو بازسازی می‌کند. در نتیجه این اپلیکیشن می‌تواند تمام عکس‌های شما را واقعا به چیزی شبیه به یک اثر هنری تبدیل کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *