ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

قابلیت Night Mode به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن توییتر هم اضافه شد

توییتر یک ماه پیش قابلیت Night Mode را برای کاربران اندرویدی اپلیکیشن توییتر اضافه کرد. با فعال کردن این قابلیت، صفحه‌ی پیش روی شما که پس‌زمینه‌ای سفید با نوشته‌های تیره دارد، به یک صفحه با پس‌زمینه‌ی تیره و نوشته‌های سفید تغییر شکل می‌دهد. به این‌ترتیب خواندن توییت‌ها در نور کم آسان‌تر می‌شود. با خاموش کردن Night Mode صفحه‌ی توییتر شما به همان حالت قبلی برمی‌گردند.

با فعال کردن قابلیت Night Mode خواندن توییت‌ها در نور کم آسان‌تر می‌شود.

خبر جدید این است که این قابلیت برای نسخه‌ی iOS اپلیکیشن توییتر هم عرضه شده است.

ضمنا خبرهایی درباره‌ی یک قابلیت جدید دیگر نقل شده که به‌زودی برای توییتر عرضه می‌شود. این قابلیت جدید نوعی امکان برای فیلتر کردن کیفیت محتوای تولیدشده است که از ظاهر شدن توییت‌های تکراری یا کپی‌شده در صفحه‌ی تایم‌لاین شما جلوگیری خواهد کرد و همچنین پیام‌های دارای محتوای تهدیدآمیز یا تمسخرآمیز را شناسایی می‌کند.

dmm-e1471931295568

برای فعال‌سازی قابلیت Night Mode باید ابتدا تب Me در قسمت پایین صفحه را انتخاب کنید. حالا آيکون تنظیمات را لمس کنید و از این‌جا Night Mode را فعال کنید. برای غیرفعال کردن این امکان هم طبعا باید از همین مسیر اقدام کنید. البته اگر هنوز Night Mode را در آيفون یا آیپدتان نمی بینید، یعنی دستگاه‌تان فعلا این به‌روزرسانی را دریافت نکرده. پس چندروزی صیر کنید و احتمالا به همین زودی آن را در اپلیکیشن توییتر می‌بینید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *