ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سرویس Milk Music سامسونگ بزودی از دسترس خارج می‌شود.

اگر از سرویس Milk Music سامسونگ روی گوشی‌های گلکسی یا هر تلفن‌ همراه هوشمند دیگری استفاده می‌کنید، باید بدانید که این سرویس تنها تا چند وقت دیگر کار می‌کند و بزودی از دسترس خارج می شود. شرکت سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که این سرویس از تاریخ ۱ مهر ماه در کشور آمریکا قابل استفاده نخواهد بود و بعید نیست که پس از آن هم در کشورهای دیگر غیرفعال شود.

سرویس پخش موسیقی Milk Music سامسونگ از تاریخ ۱ مهر ماه تعطیل می‌شود.

سرویس Milk Music شرکت سامسونگ شباهت زیادی به سرویس Pandora دارد. این سرویس که از سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، برای کاربران موسیقی پخش می‌کند و به شکل خاص با پشتیبانی سامسونگ کار می‌کرد؛ اما این سرویس از مدتی دیگر به کار خودش پایان می‌دهد. این سرویس قبلا قسمت پخش ویدیو هم داشت که سامسونگ این قسمت را سال گذشته از کار انداخته بود.

البته سرویس موسیقی و فیلم سامسونگ مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و این موضوع باعث شد که سامسونگ افراد زیادی را از این قسمت اخراج کند؛ اما سامسونگ به طور کامل سرویس‌های چند رسانه‌ای خودش را تعطیل نمی‌کند و قصد دارد به شکل شراکتی با سایر سازمان‌ها در این حوزه فعالیت کند. به احتمال زیاد سامسونگ تا مدتی دیگر یک سرویس جایگزین برای Milk Music معرفی می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *