ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ گوشی میان‌رده Z2 را دوم شهریور معرفی می‌کند.

بعد از گذشت بیش‌تر از یک سال از عرضه‌ی گوشی هوشمند سامسونگ Z1، این شرکت به‌طور رسمی اعلام آمادگی کرده که نسل بعدی این گوشی را معرفی خواهد کرد و طبیعتا نام این گوشی باید Z2 باشد. تاریخ معرفی رسمی این گوشی احتمالا دوم شهریورماه و در جریان مراسمی است که سامسونگ در هند برگزار می‌کند.

از آن‌جا که این مراسم مربوط به سیستم‌عامل Tizen است، تقریبا می‌توان مطمئن بود که با Z2 طرف هستیم.

همان‌طور که در تصویر دعوتنامه در ادامه می‌بینید، در تاریخ ۲۳ اگوست (دوم شهریور) سامسونگ واحد هند از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد که در شعار مخصوص آن روی نوآوری‌اش تاکید کرده است. هرچند که در دعوتنامه مستقیما به نام گوشی اشاره نشده، اما از آن‌جا که این مراسم مربوط به سیستم‌عامل Tizen است، تقریبا می‌توان مطمئن بود که با Z2 طرف هستیم.

به‌دنبال شایعات، عکس‌ها، ویدیوها و اخبار متنوعی که درباره‌ی Z2 درز کرده، در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد این گوشی در دست معرفی داریم. مثل Z1 این گوشی هم ارزان‌قیمت بوده و مشخصات یک گوشی میان‌رده را دارد. نمایشگر ۴ اینچی Z2 از نوع AMOLED است و دقت تصویر ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل را می‌دهد. ‌تراشه‌ی Z2 یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز دارد و از استاندارد LTE پشتیبانی می‌کند. دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی VGA در کنار رم ۱ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۸ گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی است.

Z2 سومین گوشی سامسونگ است که با Tizen ارایه می‌شود. در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی هم سامسونگ گوشی Z3 را عرضه کرده بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست سامسونگ Z2 را در چه زمانی و برای چه بازارهایی عرضه می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *