ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی مرموز سونی باز هم خبرساز شد.

شرکت سونی قصد دارد گوشی جدیدی در نمایشگاه IFA معرفی کند. محصولی که به احتمال زیادی جایگزین گوشی Xperia X Performance می‌شود. امروز مشخص شد که سونی قصد دارد دو گوشی جدید معرفی کند. این تلفن‌های همراه هوشمند با شماره مدل‌های PY7-29752M و PY7-93041M  در دست ساخت هستند و به عنوان عضو جدید خانواده‌ی اکسپریا شناخته می‌شوند.

دو گوشی جدید سونی با شماره مدل‌های PY7-29752M و PY7-93041M  در حال ساخت هستند.

به‌تازگی این گوشی‌ها وارد سازمان (FCC) « کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» شده‌اند تا مجوزهای لازم برای عرضه در بازار این کشور را به‌دست بیاورند. همچنین مشخص شده که این گوشی‌ها با اسم رمز Kugo در حال ساخت هستند.

در حالی که هنوز چیزی از مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها نمی‌دانیم، انتظار داریم که در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی این تلفن‌های همراه هوشمند و سخت افزار آن‌ها منتشر شود.

از آنجایی که سونی خودش را برای نمایشگاه IFA آماده می‌کند، به احتمال زیاد شاهد معرفی این گوشی‌ها خواهیم بود. سونی قطعا در این نمایشگاه پرچم‌دار جدیدش را معرفی خواهد کرد. البته در کنار گوشی‌های جدید محصولات دیگری هم به نمایش در می‌آیند. این شرکت چند روز پیش دعوت‌نامه‌های عجیبی برای کنفرانسی که در نمایشگاه IFA دارد منتشر کرده بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *