ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

دوربین آیفون ۷ معمولی به سنسور لرزشگیر عکس مجهز شده است

لرزشگیر اپتیکی عکس یا OIS در تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد و از سال ۲۰۱۴ هم اپل آن را روی گوشی آیفون ۶ پلاس قرار دارد و مدل معمولی آیفون ۶ از آن بهره نمی‌برد. این اتفاق در زمان عرضه‌ی آیفون ۶s هم رخ داد و تنها مدل پلاس از لرزشگیر اپتیکی عکس بهره می‌برد؛ اما در شایعات جدید به این موضوع اشاره شده که مدل معمولی آیفون ۷ هم به این سنسور مجهز شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Nowhereslse.fr مدل کوچک‌تر آیفون ۷ که از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی بهره می‌برد به سنسور OIS مجهز شده است. در تصاویر لو رفته از دوربین پشت به کار رفته در آیفون ۷ معمولی مشخص شده که سنسور لرزشگیر اپتیکی عکس دارد.

iPhone-7-Camera-OIS

در این عکس دوربین‌های مختلفی که روی آیفون‌ها قرار گرفته بودند دیده می‌شوند. در این تصویر دوربین پشت آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶s پلاس دیده می‌شوند که کمی بزرگ‌تر از دوربین آیفون ۶ و آیفون ۶s هستند و در کنار لنز آن‌ها سنسور لرزشگیر مشاهده می‌شود. در این تصاویر دوربین آیفون ۷ هم دیده می‌شود و مشخص شده که سنسور لرزشگیر اپتیکی عکس روی آن قرار گرفته است. اگر این تصاویر درست باشند، هر دو مدل آیفون ۷ که امسال راهی بازار می‌شوند به سنسور لرزشگیر اپتیکی عکس مجهز شده‌اند.

شایعات می‌گویند که آیفون جدید تا چند هفته‌ی دیگر معرفی می‌شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *