ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ارزش سهام سامسونگ به بالاترین مقدار خود رسید.

ارزش سهام شرکت سامسونگ به بالاترین مقدار در تاریخ این شرکت رسیده است. در حال حاضر یک سهم سامسونگ ارزشی برابر با ۱ میلیون و ۶۴۰ هزار ون کره (چیزی معادل ۱۴۸۰ دلار) دارد. این مقدار ۴٫۷ درصد از دو روز پیش بیشتر و ۳۰ درصد از ارزش هر سهم سامسونگ در ابتدای سال جاری میلادی، بیشتر است.

ارزش بازار اپل سه برابر شرکت سامسونگ است.

درآمدزایی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ حتی بهتر از انتظارات بوده است. این بازه‌ی زمانی برای سامسونگ بیشترین میزان سود را در چند سال اخیر داشته است؛ طوری که سامسونگ در حال حاضر ۵۷ درصد نسبت به همین دوره‌ی زمانی در سال گذشته، رشد کرده است.

سامسونگ بزرگ‌ترین شرکت کره‌ی جنوبی و یکی از ارزشمندترین شرکت‌های تکنولوژی در آسیا محسوب می‌شود. البته سامسونگ هنوز هم با فاصله‌ی زیادی از شرکت‌های بزرگ Alibaba و Tencent پایین‌تر قرار دارد.

اپل، رقیب اصلی سامسونگ و ارزشمندترین شرکت دنیا، ارزشی برابر با ۵۳۲ میلیارد دلار دارد. ارزش بازار اپل سه برابر شرکت سامسونگ است، اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در حالی که سامسونگ از سال گذشته تا امسال، ارزش بازار خودش را ۴۴ درصد بیشتر کرده، اپل نسبت به سال گذشته ۵٫۸ درصد کاهش ارزش داشته است.

بخش بزرگی از موفقیت‌های امسال سامسونگ، به ساخت چیپ‌ست و تراشه و البته گلکسی S7 باز می‌گردد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *