ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

رندرهای جدید هوآوی میت ۹ را ببینید.

سری گوشی‌های میت شرکت هوآوی، در بازاری که فبلت‌ها و گوشی‌های بزرگ طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و رقابت هم سنگین است، محبوبیت بالایی دارند. می‌دانیم که شرکت هوآوی در سه‌ماهه‌ی آخر هر سال، یک مدل جدید از سری میت معرفی می‌کند. امسال هم قرار نیست این روند تغییر کند.

هوآوی میت ۹ قرار است یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

می‌دانیم که تا چند ماه دیگر رونمایی و عرضه‌ی گوشی Huawei Mate 9 را خواهیم دید. مدل قبلی این سری یعنی Mate 8 در ماه دسامبر سال گذشته وارد بازار شده بود. با توجه به اینکه به عرضه‌ی میت ۹ نزدیک می‌شویم، اطلاعات این گوشی روز به روز بیشتر به بیرون درز می‌کنند؛ طوری که چند عکسی از این گوشی دیده‌ایم.

تصاویر سه‌بعدی جدیدی از گوشی میت ۹ به بیرون درز کرده‌اند که وجود دوربین دوتایی و محل حسگر اثر انگشت را پشت گوشی تایید می‌کنند. اطلاعات سخت‌افزاری که به بیرون درز کرده‌اند، همان چیزی هستند که از میت ۹ می‌دانیم: تراشه‌ی Kirin 960 و چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM.

هوآوی میت ۹ قرار است یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی داشته باشد؛ با این حال اطلاعاتی از دوربین پشتی نداریم.

می‌توانید در ادامه، رندرهای جدید گوشی را ببینید.

Alleged-Huawei-Mate-9-renders                 Alleged-Huawei-Mate-9-renders-1                   Alleged-Huawei-Mate-9-renders-2

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *