ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

یک تجربه کاملا متفاوت با هدست واقعیت مجازی اینتل.

مدیر عامل شرکت اینتل، برایان کرزانیچ روز گذشته از پروژه Alloy شرکت اینتل رونمایی کرد. این رونمایی در طول نطق اصلی در سخنرانی انجمن توسعه‌دهندگان اینتل رخ داد. پروژه Alloy مربوط به پلتفرم all in one واقعیت مجازی اینتل است که تمام آنچه برای استفاده از این پلتفرم نیاز دارید در درون یک هدست قرار گرفته و یک تجربه واقعیت مجازی قدرتمند را عرضه می‌کند بدون آنکه به کامپیوتر شخصی متصل باشد.

تمام آنچه این هدست برای پردازش و محاسبات کامپیوتری نیاز دارد درونش قرار گرفته. این موضوع برای کاربر هم مزایای خوبی دارد از جمله اینکه کاربر می‌تواند آزادانه به حرکت بپردازد و مانند برخی دیگر از هدست‌ها نگران کامپیوتری که هدست به آن متصل است نباشد. به این شکل با امکان حرکت آزاد تجربه واقعیت مجازی هم جذاب‌تر و غنی‌تر می‌شود. برای ساختن این تجربه واقعیت ادغام شده به کاربر قابلیت‌های ویژه‌ای می‌دهد. کاربران می‌توانند دست‌های خودشان را و افراد اطراف‌شان را ببینند. می‌توانند عناصر جهان واقعی‌ را ببینند ولی در عین حال می‌توانند از دست‌هاشان برای تعامل با عناصر جهان مجازی هم استفاده کنند.

اینتل قصد دارد سخت‌افزارهای مرتبط با پروژه Alloy را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دهد. همچنین برای این اکوسیستم رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزاری فراهم کند تا به این شکل توسعه‌دهنده‌ها و شرکای اینتل بتوانند محصولات خودشان را با استفاده از امکانات این پروژه اینتل بسازند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *