ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی‌های سونی اکسپریا کم‌تر از بقیه‌ی اندرویدی‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

وقتی بحث گوشی‌های اندرویدی می‌شود می‌دانیم که سامسونگ در میان رقبا صدرنشین است و بیشترین فروش و سهم بازار را دارد. با این حال می‌دانیم گوشی‌های برندهای ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا و سونی هم طرفداران خاص خودشان را دارند. اما دلیل اینکه این شرکت‌ها هم طرفداران وفادار خود را دارند برخی قابلیت‌های ویژه گوشی‌های آن‌ها است.

برای مثال اگر برای‌تان مهم باشد که گوشی در مجموع هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها چطور عمل می‌کند و چند درصد احتمال دارد که هنگام اجرای یک اپلیکیشن دچار مشکل شود باید بدانید که در این زمینه سونی بهترین گزینه است. براساس یک گزارش جدید گوشی‌های سونی‌ اکسپریا در میان گوشی‌های اندرویدی از این نظر بهترین هستند. در واقع اپ‌های این گوشی به احتمال بسیار کمتری هنگام اجرا دچار مشکل یا خرابی می‌شوند.

اگر بخواهیم جزیی‌تر بحث کنیم ، گوشی‌های اکسپریای سونی به شکل متوسط نرخ مشکل در اجرای اپ ۰٫۰۸ درصد دارند. این نرخ برای موتورولا ۰٫۰۹ درصد، برای اچ‌تی‌سی ۰٫۱ درصد، برای سامسونگ و ال‌جی ۰٫۱۱ درصد است. البته این نرخ‌ها به خوبی نشان می‌دهند که خرابی اپ‌ها در هنگام اجرا در این گوشی‌ها خود امر بسیار نادری است اما در بین آن‌ها سونی وضع بهتری دارد.

البته نباید از این نکته غافل بود که تجربه کاربری و شیوه استفاده شما از این گوشی‌ها هم در نتیجه نهایی بی‌تاثیر نیست اما به هر حال اگر علاقه‌مندید یک گوشی هوشمند بخرید که کمترین احتمال خرابی اپلیکیشن‌ها را داشته باشد گوشی‌های سری اکسپریا به نظر گزینه مناسبی می‌رسند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *