ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

بازی Minecraft برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift عرضه شد.

پس از ما‌ه‌ها، بالاخره بازی Minecraft برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift عرضه شد. مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال بخش‌هایی از این بازی را نشان داده بود؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده بود. امروز بروزرسان جدیدی برای نسخه‌ی ویندوز ۱۰ بازی Minecraft عرضه شد که امکان تجربه‌ی این عنوان روی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift را مهیا می‌کند.

کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند بازی Minecraft را با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift تجربه کنند.

البته قبلا این بازی برای هدست واقعیت مجازی شرکت سامسونگ که Gear VR نام داشت، منتشر شده بود. تیم‌سازنده‌ی این بازی گفته‌اند که تجربه‌ای که گیمرها با Oculus Rift به‌دست می‌آورند، بسیار متفاوت‌تر از تجربه‌ی کار با Gear VR است. بازی‌کننده‌ها در این حالت هم می‌توانند از ماوس و کیبرد و حتی کنترلرهای ایکس‌باکس وان استفاده کنند. حتی گرافیک بازی با توجه به هدست واقعیت مجازی Rift بهبود پیدا کرده است.

بازی به شکلی ساخته شده که می‌توان آن را بدون هدست تجربه کرد. به این شکل می‌توان آن را روی صفحه‌های نمایش معمولی هم بازی کرد، بدون اینکه به تنظیمات خاصی نیاز داشته باشید. البته بزرگ‌ترین تغییر نسخه‌ی مخصوص Oculus Rift با Gear VR پشتیبانی از کنترلر‌های Touch Motion است که همراه با Rift عرضه می‌شوند. البته این کنترلرها اواخر امسال راهی بازار خواهند شد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *