ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اپل برای اولین بار یک مرکز تحقیق و توسعه در چین می‌سازد

کشور چین یکی از پرمنفعت‌ترین بازارهای جهان است و شرکت اپل هم به خوبی از این موضوع آگاه است. در طول سال‌های گذشته مشاهده‌ کرده‌ایم که چطور این شرکت حضور خود در چین را بیشتر و بیشتر کرده است و یک گزارش جدید هم به این نکته اشاره دارد که اپل قصد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در چین دارد. در واقع اپل قصد دارد اولین مرکز تحقیق و توسعه خود در آسیا و اقیانوسیه را در چین بسازد.

این موضوع را تیم کوک مدیر عامل اپل هم تایید کرده. تیم کوک دومین سفر خود به چین در چهارماه گذشته را سپری می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که کسب و کار در چین و رابطه بهتر با این کشور برای اپل چه میزان اهمیت دارد.

ظاهرا کوک به یکی از مقام‌های عالی رتبه چین گفته تا پایان امسال بخش جدید تحقیق و توسعه اپل در چین به راه خواهد افتاد. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که رییس سازمان رگولاتوری صنعت و فناوری چین در ماه‌های گذشته به تیم کوک گفته بود که امیدوار است اپل همکاری‌هایش را در حوزه تحقیق و توسعه هم با چین گسترش دهد.

یکی از اقدامات مهم دیگر اپل در کشور چین که اخیرا هم اتفاق افتاده سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری اپل در سرویس حمل و نقل Didi Chuxing بود. یکی از اقدامات دیگری که کارشناسان معتقدند به خاطر جلب رضایت دولت چین اتفاق افتاده است.

اپل امیدوار است در نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها بتواند با دست بازتری در چین به فعالیت اقتصادی بپردازد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *