ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی‌های جدید HTC در شهریور ماه معرفی می‌شوند

همین چند روز پیش بود که شایعات به ساخته شدن دو گوشی Desire جدید با نام‌های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle‌ اشاره می‌کردند. به نظر می‌رسد که این دو تلفن‌ همراه که اندروید ۶٫۰ روی آن‌ها نصب شده، در شهریور ماه راهی بازار خواهند شد.

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی Desire 10 Lifestyle از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد. از تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون برای این گوشی استفاده شده که هنوز مدل آن مشخص نشده است. این تلفن همراه هوشمند سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت.

گوشی Desire 10 Lifestyle از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. با این دوربین‌ها می‌توان ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کرد. این گوشی از بلندگو‌های Boomsound استریو بهره می‌برد که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین مشخص شده دور دوربین پشت یک قسمت طلایی رنگ قرار گرفته که ظاهر این محصول را زیباتر کرده است.

تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از گوشی Desire 10 Pro منتشر نشده و نمی‌دانیم چه مشخصاتی دارد، اما بعید نیست که از نظر سخت افزاری به گوشی HTC 10 نزدیک باشد.

در ادامه‌ی شایعات و اطلاعات مختلفی که از این گوشی‌ها منتشر شده بود، امروز «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر با نام Evleaks شناخته می‌شود، دو تصویر از گوشی Desire 10 Pro منتشر کرده و مشخص شده که این محصول در دو رنگ سفید و مشکی راهی بازار می‌شود.

HTC-Desire-10-Pro-1024x768 HTC-Desire-10-Pro-1-1024x768

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *