ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

لنوو یک مانیتور خمیده مخصوص بازی با تکنولوژی FreeSync عرضه کرد

شرکت AMD اعلام کرده لنوو اولین مانیتور خمیده خود را که از تکنولوژی FreeSync این شرکت استفاده می‌کند عرضه کرده است. استفاده از این تکنولوژی منجر به تولید مانیتور خمیده مخصوص بازی Lenovo Y27f شده است. که اگر از نام آن هم پیدا نباشد باید گفت یک مانیتور ۲۷ اینچ خمیده است.

پیش از این مانیتورهای خمیده شرکت لنوو از تکنولوژی G-Sync شرکت انویدیا بهره می‌بردند. این تکنولوژی در اغلب وجوه خود کارکردی مانند تکنولوژی FreeSync شرکت AMD دارد. اگر با کاربرد این تکنولوژی‌ها چندان آشنا نیستید باید بدانید با استفاده از آن مانیتور قادر است نرخ بروزر‌سانی صفحه را با بازی که در حال انجام آن هستید هماهنگ کند. بنابراین در این شرایط اگر پنل نمایشگر روی ۶۰ هرتز تنظیم شده باشد بازی هم در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بروزرسانی می‌شود.

گاهی اوقات وقتی نرخ بروزرسانی مانیتور با بازی هماهنگ نباشد صفحه نمایش تصاویر در هم ریخته‌ای نمایش می‌دهد و این تکنولوژی هم دقیقا از چنین اتفاقاتی جلوگیری می‌کند. اگر علاقه‌مندید یکی از این مانیتورهای Lenovo Y27f را بخرید باید بدانید برایتان در حدود ۴۰۰ دلار از کار در می‌آید که به نسبت تکنولوژی به کار رفته در آن خیلی هم گران نیست. البته این مانیتور Full HD است بنابراین اگر به دنبال مدلی می‌گردید که ۴K باشد متاسفانه باید قید خرید این مدل را بزنید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *